Andet multimedie
bentjuul 3670
Gratis tegne/billedebahandlingsprogram eft~
Fra : Flemming Løvenhardt

Dato : 05-09-03 08:23

Hej NG'ere

Findes der et tegne- og/eller billedebehandlingsprogram, der er gratis -
måske under GNU licens.
Jeg anvender Windows XP.
Programmet der medfølger i XP er for ringe, så jeg håber det findes noget
bedre ala Paintshop Pro / PhotoShop

Måske er det for meget at bede om, men man kan vel altid håbe

På Forhånd tak

Flemming Løvenhardt

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-09-03 08:27

"Flemming Løvenhardt" <f.lovenhardt-fjerndette@mail.tele.dk>
skrev :

>Findes der et tegne- og/eller billedebehandlingsprogram, der er gratis -
>måske under GNU licens.

Læs tråden Billed behandling fra i aftes.
--
Knud

Fra : Flemming Løvenhardt

Dato : 05-09-03 08:34

Hej Knud

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i >

> Læs tråden Billed behandling fra i aftes.
> --
> Knud

Tak for hjælpen, den tråd havde jeg ikke set
God week-end
Flemming Løvenhardt