Søjler på skærmen
Fra : Kim Schroeder

Dato : 05-09-03 02:02

Mit GeForce 3 er pludseligt begyndt at gøre følgende:
Hvis man scroller under indlæsning af en side fra nettet repeteres den/de linier,
som den har fået ind på skærmen på det tidspunkt.
Indtil siden er helt indlæst ses altså kun nogle søjler bestående af cirka en halv linie
tekst repeteret igen og igen hele skærmen ned. Man kan lave lange søjler ved at
scrolle ned.
Dette gælder altså kun, hvis der scrolles under indlæsning.
Når hele siden efter et par sekunder er indlæst vises skærmbilledet normalt.

Svært at forklare - håber ovenstående giver mening, og at der er nogen
der har en forklaring.
Den er begyndt på det, efter jeg havde kortet ude for at rense køleribberne
for støv - eller også er det bare et tilfælde.
Kortet fungerer fint i alle mulige andre sammenhænge.

mvh
Kim

Fra : Kim Schroeder

Dato : 05-09-03 02:24

Vil nødigt hænge en god site ud - men det var her jeg var, da
mit kort lavede nummeret:
http://www.tweakup.dk

Anfører det blot for fuldstændighedens skyld.

Kim

Fra : Jesper

Dato : 05-09-03 06:33

"Kim Schroeder" <nospamtome@myorange.dk> skrev i en meddelelse
> Vil nødigt hænge en god site ud - men det var her jeg var, da
> mit kort lavede nummeret:
> http://www.tweakup.dk
>
> Anfører det blot for fuldstændighedens skyld.

Skod side..... Samme sker her....