Køb af cykel
Fra : Kim Møller Jensen

Dato : 04-09-03 21:20

Hej
Jeg ville gerne høre lidt om hvad man som køber skal være opmærksom på
når man køber sin første MC og om der er nogen sider på nettet der
omhandler dette.
Hvad er en god starter MC ??
Hvad skal jeg passe på ??
Er der nogen der har et godt tilbud ?

Jeg har haft kørekort en del år, så jeg skal ikke starte på en
neddroslet MC

TAK

Kim

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-09-03 22:45

Kim Møller Jensen wrote:
> Hvad er en god starter MC ??

Honda CB500, Suzuki GS* fx..

Det var så det fornuftige, men sådan er der jo ingen der er i
virkligheden

> Hvad skal jeg passe på ??

Små smadrede to-taktere.

// Hans, På en ufornuftig 2tagger der er første MC..
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Martin Sørensen

Dato : 04-09-03 23:27

> Hvad er en god starter MC ??

Hvordan er din økonomi? Skal det være nyt eller brugt?
Som Hans kan jeg også anbefale CB500 eller Suzuki GS(500). Derudover kan jeg
også foreslå Yamaha XJ600, Kawasaki ER-5 / GPZ500S eller måske Suzuki
GSF600S Bandit. Det afhænger også lidt af hvilken type MC du går efter.
Er du mere til choppere, så kan du se på f.eks. Yamaha XV535 (Virago).

Du skal beslutte dig for hvilken type MC du leder efter og så gå på udkig på
f.eks. dba.dk for at se hvad priserne ligger i.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : MVP

Dato : 05-09-03 08:21

Du kan købe min GS450 for 19.000,-

MVP

Fra : Kim Møller Jensen

Dato : 05-09-03 21:06

Hvis du mener seriøst du vil sælge den, så lad mig vide lidt mere, meget
gerne billeder også. Du kan jo bare svare på mail.....

Kim