Afdrosling af en VFR750
Fra : Thomas Jensen

Dato : 04-09-03 21:12

Hejsa,

var ude og prøve en VFR750 idag.

Han sagde den kørte ca 230 på toppen på speedometeret og brugte mere benzin
end hans vens 91ér.

Han sagde det skyldes der nok sad nogle indsatser i karburatorerne.

De kunne pilles ud og cyklen dyses om, så skulle det være det.

Nogen der kan bekræfte dette ?

Han siger det er en 94ér, men ifølge stelnummer og forlygtens udseende,
holdt mod shoppingguiden på www.vfr.dk , er det en italiensk fra 1992.

Billede kan se her:
http://www1.dba.dk/images/annbilleder/3/42/29443942_0.jpg

Den er registreret første gang i DK i 1994.

På forhånd tak

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Armand

Dato : 04-09-03 22:33

Thomas Jensen <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en
> [...]
>
> De kunne pilles ud og cyklen dyses om, så skulle det være det.
>
> Nogen der kan bekræfte dette ?
>
> Den er registreret første gang i DK i 1994.

Det er nærmest symptomatisk at sælgere altid er fyldt med gode ord om hvor
let det er at udføre det som de tilsyneladende ikke selv orkede at lave - Og
det gælder
også denne sag :-|

--
Armand.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-09-03 05:36

Men kan man mon ikke leve med drosslingen, er det ikke kun ca. 2-3 Hk det
drejer sig om??

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 05-09-03 07:31

> Men kan man mon ikke leve med drosslingen, er det ikke kun ca. 2-3 Hk det
> drejer sig om??

Tjooh, men jeg gider have en mc med lavere ydelse og større benzinforbrug.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-09-03 07:59

Var der ikke noget med at TN testede en nyere model, som faktisk påviste at
den droslede havde et par Hk mere på baghjulet!!!
Men det er jo ikke sikkert det gælder den gamle model. Jeg har dog tit
undret mig over den test.

Men er den ikke drosslet i tændingsboksen? Eller er det også kun de nyere
modeller?