TV Viewer
Fra : Henrik Sass Krag

Dato : 04-09-03 20:52

Hej,

Jeg bruger meget tid ved computeren og benytter den derfor også til at se TV
på med en videomaskine tilsluttet til video-in på grafikkortet.

Når jeg sidder og arbejder med computeren formindsker jeg billedet til at
sidde nede i højre hjørne. Mit problem er dog, at det progam jeg bruger
(ASUS Digital VCR), laver en ½-1 cm kant rundt om vieweren, som jeg synes er
rimelig irriterende.

Derfor vil jeg høre, om nogle kender til en god viewer, som kan vise
billedet helt uden en kant og resizes trinløst. Og så skal den helst have en
"always on top"-funktion...

Hilsen Henrik...

Fra : Thomas Dorf Nielsen

Dato : 06-09-03 15:36