Hvordan bruger jeg dette Java Program Offl~
Fra : bb

Dato : 04-09-03 19:41

Jeg er interesseret i at kunne bruge (downloade) dette Java program offline
på samme måde som man bruger det online - kan dette lade sig gøre?

http://ronblatt.tripod.com/venndiagram.html

Johs

Fra : Allan E

Dato : 04-09-03 20:42

bb wrote:
> Jeg er interesseret i at kunne bruge (downloade) dette Java program
> offline på samme måde som man bruger det online - kan dette lade sig
> gøre?
> http://ronblatt.tripod.com/venndiagram.html

Kan du ikke bare sige "Save as" i IE??
Hvis appletten ikke kommunikerer med serveren, skulle der ikke være nogen
problemer i at se siden offline.

Mvh Allan E

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-09-03 22:37

"Allan E" <ege@per_fjern_son.dk> wrote in

> Kan du ikke bare sige "Save as" i IE??
> Hvis appletten ikke kommunikerer med serveren, skulle der ikke
> være nogen problemer i at se siden offline.

Det kan godt være appleten bruger andre klasser end lige den ene der
udgør interfacet. I så fald skal man have fat i dem og det er ikke
altid lige nemt.

Smid en mail til dem der har lavet siden og spørg om de kan lave en
"offline" version.

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Morten Nørgaard

Dato : 05-09-03 11:49

Hov - længere nede på siden kan man se at han har lagt source-koden ud, så
den kan du blot gemme og køre på din egen maskine (off.gjort under GNU
licens). Du skriver ikke om du har java-erfaring - er du klar på hvordan man
gør?

Hans kode:
http://ronblatt.tripod.com/VennDiagram.java

Fra : bb

Dato : 05-09-03 16:37

Morten Nørgaard <morten.norgaardSPAMMINGNOTHANKS@uni-c.dk> wrote in message

> [...]
> den kan du blot gemme og køre på din egen maskine (off.gjort under GNU
> licens). Du skriver ikke om du har java-erfaring - er du klar på hvordan

Har ingen erfaring med Java overhovedet og aner ikke hvordan jeg skal bruge
det...håber ikke der er for kompliceret.

Johs

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-09-03 17:00

"Morten Nørgaard" <morten.norgaardSPAMMINGNOTHANKS@uni-c.dk> wrote
in news:bj9peu$7p1$1@news.net.uni-c.dk

> [...]
> maskine (off.gjort under GNU licens). Du skriver ikke om du har
> java-erfaring - er du klar på hvordan man gør?

Min IDE melder fejl når jeg kompilerer den, den er vist skrevet til
Java 1.1...