problem med hemligtnummer
Fra : Anne Green

Dato : 04-09-03 15:01

hej

er der nogen der kan hjælpe mig med et lille problem?

jeg har en motorola v66i mobiltelefon og den vidergiver ikke mit nummer
når jeg ringer op til folk.

man kan umidelbart kun sætte den til at vise nummeret ved næste
udgåendeopkald, så går den tilbage til at holde det hemligt.

Er der nogen der ved hvordan og om jeg overhovedet kan få indstillet den
til at vise nummeret hver gang jeg ringer op, uden at jeg skal ind og
stille på det efter hver gang?

-Anne Green

Fra : KsNa

Dato : 04-09-03 17:46

"Anne Green" <anne@qeep.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvordan og om jeg overhovedet kan få indstillet den
> til at vise nummeret hver gang jeg ringer op, uden at jeg skal ind og

Da du åbenbart ikke har brug for hemmeligtnummer, så få ændret det hos din
udbyder.
Det kan også være at din telefon kan sættes op til at sende nr. ved alle
kald, men der må du kigge i den vejledning du fik med telefonen.

Mvh.
Kim

Fra : Anne Green

Dato : 05-09-03 09:52

KsNa wrote:
> [...]
> Det kan også være at din telefon kan sættes op til at sende nr. ved alle
> kald, men der må du kigge i den vejledning du fik med telefonen.

Det er det jeg ikke kan finde i vejledningen - jeg har kigget den
igemmen fra alle sider Jeg har også prøvet at lede på nette om det,
men der var heller ikke noget (eller jge kunne i hvert fald ikke finde
noget)
Da jeg har telmore er det jo ikke bare lige at gå ind i en butik og
snakke med dem om det. Det kan jeg heller ikke forstå, for det er samme
kort som jeg havde i den gamle telefon og der var nummeret ikke hemligt,
så det må jo være noget telefonene gør?

Det virker også yderst underligt at man slet ikke kan indstille
telefonen selv, så den viser nummeret hver gang.

- Anne Green

Fra : JMo.

Dato : 05-09-03 10:21

Anne Green <anne@qeep.dk> wrote in news:bj9iov$ngc$1@sunsite.dk:

> Da jeg har telmore er det jo ikke bare lige at gå ind i en butik og
> snakke med dem om det.

- nej men du kan ringe til dem - og de er endda som regel ret hurtige til
at svare.

Men det nemmeste er nok at logge ind på din "Personlige side" hos Telmore.
Der skulle gerne være hak ud for "Udeladt nummer". Tryk på linket "Afmeld
udeladt nummer" og så skulle den være klaret.

> Det kan jeg heller ikke forstå, for det er
> samme kort som jeg havde i den gamle telefon og der var nummeret ikke
> hemligt, så det må jo være noget telefonene gør?

På nogle telefoner kan man vælge det for alle opkald - man langt fra på de
fleste. Her er man nødt til at vælge *31# eller #31# foran hvert nummer,
eller vælge vis/skjul nummer før hvert opkald.

Fra : Th Frydensberg

Dato : 05-09-03 11:06

Anne Green wrote:

> Det er det jeg ikke kan finde i vejledningen - jeg har kigget den

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kundeservice/telefonmanualer/index.jsp?ComponentID=4905&SourcePageID=5936#1
i søge skriv :send nummer så kommer der en vejledning

--
Med venlig hilsen / Best Regards /Bester Respekt / Recuerdos / Les
Meilleurs souvenirs /