"Pillepas"
Fra : Jele

Dato : 07-04-01 17:07

Til NG.

Vær i god tid - vent ikke til sidste øjeblik.

Er en af de heldige der skal have "Pillepas"
- Man medbringer sit pas til apoteket
- samt medicinen i den originale indpakning
(mit apotek har kun oplysninger lagret i 3 mdr.)
Der udstedes en blanket med diverse oplysninger
- samt tidspunktet du er på ferie.
Dette skal så faxes til sundhedsstyrelsen (der var kø),
og retur igen.
- Så jeg måtte til byen næste dag.

m.v.h.
jele

Fra : Thomas Troelsen

Dato : 21-04-01 16:49

Hej,

Husk også:

- Medicinen skal være ordineret af læge (også hvis det ikke er
receptpligtig!). Apoteket har en liste hvis du er i tvivl.
- Pillepasse skal udstedes på samme apotek hvor medicinen er købt.

De tre måneder gælder i øvrigt alle apoteker (lovgivning).

MVH Thomas