Vandingsmaskiner
Fra : Lisbeth Sejberg

Dato : 04-09-03 10:47

-- Nu læste jeg lige tråden om jord og andre lækre sager på vejen.
Lige så slemt er det med grus, der bliver slæbt med ud fra sideveje.
MEN det jeg frygter allermest på små veje og efter mørkets frembrud,
det er og bliver VANDINGSMASKINER. Dem burde det sgu være lovbefalet
at advare imod. Er der nogle der ved noget om det ? Og hvilken lyd
siger det hvis man bliver ramt ? Måske VÅD SMÅKAGE ??
Lisbeth

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 04-09-03 11:24

Lisbeth Sejberg wrote:

> Og hvilken lyd
> siger det hvis man bliver ramt ? Måske VÅD SMÅKAGE ??

Tænk hellere på at de også somme tider bruger den til at sprede gylle
med.

Ib Jakobsen

Fra : Lisbeth Sejberg

Dato : 04-09-03 22:08

Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk> skrev:

>Tænk hellere på at de også somme tider bruger den til at sprede
> [...]

-- Nu foregår "gylleeksperimentet" heldigvis langt fra veje og
beboelser, har jeg læst mig til. Men jeg kan se at der i
emnet "Lortelandmænd....." er kommet nogle paragraffer frem. De må
vel så også gælde omkring det med at "kaste" store mængder vand
efter sagesløse trafikanter?
Lisbeth

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-09-03 21:47

Lisbeth Sejberg wrote:

> [...]
> at advare imod. Er der nogle der ved noget om det ? Og hvilken lyd
> siger det hvis man bliver ramt ? Måske VÅD SMÅKAGE ??

Ud over forskrækkelsen sker der nu ikke så meget andet, end at man bliver
lidt våd.
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Lisbeth Sejberg

Dato : 16-09-03 22:37

Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk> skrev:

>Ud over forskrækkelsen sker der nu
>ikke så meget andet, end at man bliver
>lidt våd.
>--
>mvh Jes Vestervang

-- Så er det sikkert bare nogle gode løgnehistorier jeg har hørt,
om kørere der har fået et sjask så voldsomt, at de er væltet af
cyklen ?? Men løgnehistorier er til tider bedre end slet ingen
historier
Lisbeth

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-09-03 17:55

Lisbeth Sejberg wrote:

> -- Så er det sikkert bare nogle gode løgnehistorier jeg har hørt,
> om kørere der har fået et sjask så voldsomt, at de er væltet af
> cyklen ??

*lol* Du er vist blevet offer for en and

> Men løgnehistorier er til tider bedre end slet ingen
> historier

Orrk ja
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-09-03 21:49

Jes Vestervang wrote:
> *lol* Du er vist blevet offer for en and

Med mindre det er en der har sovet jævnt meget .... ;)

// Hans