Stjålet MC i Rødovre
Fra : anders majland

Dato : 04-09-03 09:36

Fra brandholms alle i rødovre er der i tidsrummet 3/9 kl. 18.30 - 4/9
kl. 7.30 stjålet en blå Aprilia Leonardo 150 med reg.nummeret DN 15 573.
Af særlige kendetegn så har den en leovince touring udstødning og
nylakerede (pulverlakerede) fælge. Desuden er dæksel over tranmissionen
og andre "småting" også pulverlakeret.

/A
PS ikke min men en stort set magen til ...

Fra : Jens B. R

Dato : 04-09-03 17:17

anders majland wrote:

> [...]
> Af særlige kendetegn så har den en leovince touring udstødning og
> nylakerede (pulverlakerede) fælge. Desuden er dæksel over tranmissionen

Jeg skal nok kigge efter den i Vanløse/rødovre området.

Jens
fjern NIXDU i mailadressen

Fra : Pwh

Dato : 04-09-03 20:29

anders majland wrote:
> Fra brandholms alle i rødovre er der i tidsrummet 3/9 kl. 18.30 - 4/9
> kl. 7.30 stjålet en blå Aprilia Leonardo 150 med reg.nummeret DN 15 573.

Det er da ikke en MC, men en Scooter hvis jeg ikke tager meget fejl.
Ikke for at starte en diskussion omkring dette, men det kan jo forvirre
hvis du beder folk om at kigge efter noget forkert ;)
Jeg bor selv i Rødovre og jeg skal nok holde øjnene åbne.

/Jens Kwak KR-1 (med en SR125 Scooter i kælderen)

Fra : anders majland

Dato : 04-09-03 22:46

> Det er da ikke en MC, men en Scooter hvis jeg ikke tager meget fejl.

Ja det er en "scooter"

Langt de fleste tænker bare automatisk knallert når man siger scooter så
det var ret bevidst at jeg skrev MC i overskriften - Og jo jeg burde nok
have beskrevet den lidt bedre...

Se www.majland.org/leo for et billede af en der ligner den forsvundne

/A

Fra : Pwh

Dato : 05-09-03 08:29

anders majland wrote:

> Ja det er en "scooter"
>
> Langt de fleste tænker bare automatisk knallert når man siger scooter

Ja, men du må da inrømme at på udseendet ligner den da mere en
øvert en en traditionel motorcykel. De fleste som ser min SR125 bliver
da overraskede når jeg siger til dem at det ikke er en øvert.
En del øverter bliver så også overraskede når man møder dem i trafikken ;)

/Jens Kwak KR-1 (der synes at en scooter er et genialt kørertøj)

Fra : anders majland

Dato : 05-09-03 08:42

> De fleste som ser min SR125 bliver
> da overraskede når jeg siger til dem at det ikke er en øvert.

Ja utroligt så svært det er at se forskel på størrelsen af en
nummerplade ....

/A

Fra : Pwh

Dato : 05-09-03 10:48

anders majland wrote:

> Ja utroligt så svært det er at se forskel på størrelsen af en
> nummerplade ....
>
> /A

Der står da også 125 på siden af min, men folk ser den
nok bare som en helhed og kigger ikke efter den slags detaljer ;)

/Jens