Lige nu på DR!
Fra : Allan Jensen

Dato : 04-09-03 09:16

Lige i dette øjeblik er der i danmarks radio en udsendelse, hvor en af
ladets "ledende skikkelser" indenfor dykningens kunst; Lasse SpangOlsen,
fortæller om nogle af sine erfaringer og bedrifter.

m.v.h. Allan

Fra : Søren M

Dato : 04-09-03 15:03

> Lige i dette øjeblik er der i danmarks radio en udsendelse, hvor en af
> ladets "ledende skikkelser" indenfor dykningens kunst; Lasse SpangOlsen,
> fortæller om nogle af sine erfaringer og bedrifter.

WOOOOW!!!!!!!!
Ledende??
Kan nogen komme med et kort resúme???

/søren

Fra : Søren Arnvig

Dato : 04-09-03 17:45

"Allan Jensen" <alj@vrag.dk> skrev i en meddelelse
> Lige i dette øjeblik er der i danmarks radio en udsendelse, hvor en af
> ladets "ledende skikkelser" indenfor dykningens kunst; Lasse SpangOlsen,
> fortæller om nogle af sine erfaringer og bedrifter.

Skal vi ikke lade Lasse være, han har trods alt
gennemgået alle tænkelige uddannelser indenfor dykning.

http://131.165.178.202/sw2672.asp

Søren Arnvig

Fra : Jesper Kjøller

Dato : 04-09-03 18:00

I news:PjuYOzrcDHA.4092@gud.bends.dk,
> [...]
> ladets "ledende skikkelser" indenfor dykningens kunst; Lasse
> SpangOlsen, fortæller om nogle af sine erfaringer og bedrifter.

Kan høres her:

http://www.dr.dk/kultur/indexbook.asp?articleID=21459&articleTypeID=1&SubjectID=66&site=book&action=artikel

/Jesper

Fra : K.L.Rasmussen

Dato : 04-09-03 20:28

Klip fra lasse eventyr..

"Jeg har gennemgået alle tænkelige uddannelser inden for dykningen"

det er sku alligevel ikke så lidt ! ! !

Har er godt nok til at lukke op og ..... I !

K.L.Rasmussen