Max Payne snydekoder
Fra : Ukendt

Dato : 03-09-03 23:31

Hej folkens!

Jeg har problemer med at kunne bruge snydkoder til Max Payne! Jeg har prøvet
at følge denne beskrivelse som det første skidt til at kunne bruge
snydekoder.

--- <snip> ---

For at slå snyd til i Max Payne skal du starte spillet med
kommandolinien -developer. Tryk på Windows' start-knap, vælg programmer og
find genvejen til Max Payne. Højreklik på denne, vælg egenskaber. I det felt
der hedder "Sti" skal du for enden tilføje -developer. Hvis der før stod
C:\maxpayne\maxpayne.exe skal der nu stå
C:\maxpayne\maxpayne.exe -developer. Tryk OK. Start nu spillet.

--- <snip> ---

Er der nogen der kan hjælpe mig med dette, eller sende mig en lille kopi af
den genvej til spillet man skal bruge? Jeg har nemlig prøvet at følge denne
vejledning, men uden held!

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Gerner

Dato : 04-09-03 09:31

On Thu, 4 Sep 2003 00:31:07 +0200, "Tommy Jensen" <viborg dk(a)mail. dk> wrote
in dk.spil.computer:

> [...]
>C:\maxpayne\maxpayne.exe skal der nu stå
>C:\maxpayne\maxpayne.exe -developer. Tryk OK. Start nu spillet.

Activate Cheats
To get access to the game console, you need to start maxpayne.exe with the
command line parameter "-developer". Once you have the game running in developer
mode, you get access to the game console with [F12].

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-09-03 17:22

Tommy Jensen wrote:
> [...]
> kopi af den genvej til spillet man skal bruge? Jeg har nemlig prøvet
> at følge denne vejledning, men uden held!

Brug den du plejer at klikke på når du skal spille Max Payne.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Kim Høegh-Guldberg

Dato : 04-09-03 21:30

alternativt kan du bruge "command"prompten hvor du selv kan taste det ind
når du vil starte spillet...Ligesom de gode gamle dos-dage....
Det virkede for mig, da jeg havde samme problem

Kim

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-03 23:12

> alternativt kan du bruge "command"prompten hvor du selv kan taste det ind
> når du vil starte spillet...Ligesom de gode gamle dos-dage....
> Det virkede for mig, da jeg havde samme problem

Se, den hjalp jo! Mange tak for hjælpen, Kim! Nu vil jeg til og spille Max
Payne! '

--
MVH,
Tommy Jensen

NB! Jeg har gennemført uden snyd på det letteste nivue, men kan ikke klare
de sværere, derfor beder jeg om snydekoder. Men jeg har altså gennemført
spillet uden snyd! *s*