Annoncehajer på tv igen-igen
Fra : Ukendt

Dato : 03-09-03 22:23

hej gruppe

med fare for at få lige så mange verbale tæsk som sidste gang, tillader jeg
mig lige endnu engang at stikke næsen frem og fortælle, at DR TV's
Pengemagasinet igen i morgen (torsdag den 4. september) sætter fokus på
annoncehajer. Denne gang er programmets fokus på tidligere sælgere og de
metoder som anvendes for at få _dig_ i gyngen... så her er der mulighed for
at lære noget, som forhåbentlig kan spare dig for nogle kroner (og for dem,
der allerede har kendskab til området: her er der mulighed for at se det
indslag, som skulle have været bragt sidste gang)

Inden modstandere af "annonceringen" nu begynder at hidse sig op og tænke
"nu må han sg* holde op med at annoncere Tv-programmer", vil jeg lige
indskyde at emnet er særdeles aktuelt!
www.unfairpris.dk - et af Danmarks største samlingssteder MOD
annoncehajer - har vi i de seneste dage modtaget en del henvendelser fra
brugere, som indikerer at hajerne nu er i aktion igen. Det virkede ellers
som om, at vi havde fået en smule fred efter tv-programmet den 14. august,
men både Dansk Skoleindkøb, Fairpris og Nationalregistret er tilsyneladende
i fuld gang igen. Så pas på, når du får "indkøbere" eller "koordinatorer" i
røret.

At indsatsen på Unfairpris.dk ikke går upåagtet hen, har vi iøvrigt fået
bekræftet af ingen ringere end Fairpris-koncernens advokat, som på
koncernens vegne telefonisk har forlangt, at jeg skal lukke siden ned OG
overdrage domænet unfairpris.dk vederlagsfrit til Fairpris-koncernen. Dette
skulle ske omgående (=inden for 2 dage) i forrige uge - ellers ville man
anlægge sag. Jeg afventer med sindsro indkaldelsen til retten... og hvis jeg
i mellemtiden kan redde nogle af mine "med-erhvervsdrivende" fra at smide
penge ud til hajer, er det vel ikke så ringe endda...?

--
Venlig hilsen

Jesper Brock
Journalist, www.budstikken.com
chefredaktør, www.unfairpris.dk

Fra : Per H

Dato : 04-09-03 09:33

On Wed, 3 Sep 2003 23:22:37 +0200, "Jesper Brock"
<jesper.brock[at]mail.tele.dk> skrev:

>med fare for at få lige så mange verbale tæsk som sidste gang, tillader jeg
>mig lige endnu engang at stikke næsen frem og fortælle, at DR TV's

jeg syndtes alså et det er helt fint

de hajer er sku da ireterende.

Fortsat god arbejdslyst.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Kim Jensen

Dato : 04-09-03 10:05

<jesper.brock[at]mail.tele.dk> wrote:

>Inden modstandere af "annonceringen" nu begynder at hidse sig op og tænke
>"nu må han sg* holde op med at annoncere Tv-programmer", vil jeg lige
>indskyde at emnet er særdeles aktuelt!

Enig.

> [...]
>koncernens vegne telefonisk har forlangt, at jeg skal lukke siden ned OG
>overdrage domænet unfairpris.dk vederlagsfrit til Fairpris-koncernen.

Med hvilken begrundelse ?

--
Kim

Fra : Thore Sorensen

Dato : 04-09-03 10:20

> [...]

>med fare for at få lige så mange verbale tæsk som sidste gang, tillader jeg
>mig lige endnu engang at stikke næsen frem og fortælle, at DR TV's

Jeg synes det er en rar ting, at du tager dig tid til at annoncere
TV-programmernes komme. Det er jo ikke altid man får læst programmet i
avisen...måske først når det er for sent.
At der sidste gang var en del kritik, viser bare, at der er mange
mennesker i dette forum der ikke har andet og mere fornuftigt at tage
sig til end at brokke sig...

Personligt synes jeg det er "træls" at læse alle de negative indslag,
som også fylder en hel del mere...

Til sammenligning sker det tit i dk.fritid.bil og dk.sport.motorsport,
at der bliver "annonceret" TV-programmer, træf o.l.
Fint, at nogen holder os andre til ilden...:)

Keep up the good work...:) Thumb's up...:)

(og nu får jeg vel også på hattepulden for at skrive engelsk i en
DK-gruppe...)

--
Venlig hilsen / Best regards

Thore 'S' 1952 - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund
Croma 2.0 'ie' 1993 - Pluto 1.2 '60SX' 1997 - Adria 'Unica' 502LH 1996

(fjern 'Z'-erne hvis du mailer direkte)

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 04-09-03 10:25

"Jesper Brock" <jesper.brock[at]mail.tele.dk> wrote in message
> At indsatsen på Unfairpris.dk ikke går upåagtet hen, har vi iøvrigt
fået
> bekræftet af ingen ringere end Fairpris-koncernens advokat, som på
> koncernens vegne telefonisk har forlangt,

Telefonisk? Få dem til at sende et brev og fortæl, hvad du har lavet
galt.

Fra : Dan

Dato : 04-09-03 12:14

Hej Jesper,

Jeg synes det er helt fint - både den særdeles ON-TOPIC annoncering, og
det arbejde du ligger i det - din side er i mine foretrukne (men det bliver
den ikke ved med at være, hvis du overdrager den til FairPris-idioterne!

> koncernens vegne telefonisk har forlangt, at jeg skal lukke siden ned OG
> overdrage domænet unfairpris.dk

Heh, heh - og, hvorfor mon han har gjort det telefonisk og ikke pr. brev?

Så er det man ærger sig over, at man ikke har et system, der automatisk
optager alle sine telefoniske samtaler, ikke?

Hvis han ringer igen, så husk at insisterer på, at han sender dig et
brev - hvilket jeg tvivler på, at han vil turde!

mvh.,
Dan