Gæt en skuespiller
Fra : Defcon

Dato : 03-09-03 22:08

Der kommer 10 HINTS... når du ved hvem det er smider du dit bud ind med
"besvar"

lad være med at se andre indlæg end dem der hedder (HINT NR. 1 - HINT NR.
10) så længe du gætter

God forføjelse

Fra : Defcon

Dato : 03-09-03 22:10

Han er født 19. Marts 1955 i Vest-tyskland

Fra : Defcon

Dato : 03-09-03 22:12

Første film ifølge IMDB:

First Deadly Sin, The (1980) (uncredited) .... Man Entering Diner as Delaney
Leaves

Fra : Defcon

Dato : 03-09-03 22:15

Er noget af en action-helt

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-09-03 22:16

Hej!

Defcon wrote:

> Er noget af en action-helt

Så prøver jeg sq lige :)

Rutger Hauer?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Defcon

Dato : 03-09-03 22:17

Hans første store hit kom i 1988 hvor han spiller overfor Alan Rickman

Fra : Defcon

Dato : 03-09-03 22:20

Har været gift med Demi More

Fra : Defcon

Dato : 03-09-03 22:23

Hans første store hit er nu en trilogi (uden dog at hænge meget sammen)...
Og der er en 4'er på vej

Fra : Defcon

Dato : 03-09-03 22:25

Han er også en god Blues-musiker

Fra : Defcon

Dato : 03-09-03 22:28

Han har spillet mange sjove roller: Action-helt, Sindsyg (eller er han?),
Rum-helt og Bore-bisse

Fra : Defcon

Dato : 03-09-03 22:31

Han er lige nu bio-aktuel med Tears Of The Sun

Fra : Defcon

Dato : 03-09-03 22:36

"Yipee Ki Yay Motherfucker"

Fra : Christian Andersen

Dato : 03-09-03 22:44

Defcon wrote:

> "Yipee Ki Yay Motherfucker"

Ib Schønberg?

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Andrew

Dato : 03-09-03 22:58

> "Yipee Ki Yay Motherfucker"

Ove Sprogø?

/anders

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 04-09-03 11:33

Det må da næsten være Bruce Willis

Fra : Devast8or

Dato : 04-09-03 20:07

Defcon wrote:
> Har været gift med Demi More

Bruce Willis?

Devast8or

Fra : Christian Muus

Dato : 03-09-03 22:49

Bruce Willis-drengen. Havde det dog lidt på fornemmeren ved 3. hint

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-09-03 07:56

"Defcon" <wulff-jensen@mobilixnet.dk> wrote in message
> Hans første store hit kom i 1988 hvor han spiller overfor Alan Rickman

Bruce Willis hint fra Die Hard.

--
mvh/rg. Christian

Fra : John Hinge

Dato : 04-09-03 11:25

On 03 sep 2003 Defcon was heard to say:

> Hans første store hit kom i 1988 hvor han spiller overfor Alan
> Rickman

Alan Rickman er en fantastisk Skurk i Die Hard
Bruce Willis er en fin nusset action helt i Die Hard

Bruce Willis er mit gæt

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Farie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : David T. Metz

Dato : 04-09-03 12:38

Defcon kalligraferede, i
> Hans første store hit kom i 1988 hvor han spiller overfor Alan Rickman

Bruce Willis? (jeg ville dog mene hans første "hit" var Moonlighting).
--
Bo Warming: "GLISTRUP er en bornholmsk jackass"

Fra : Douglas

Dato : 04-09-03 15:14

Bruce Willis

Fra : Mark Høserich

Dato : 04-09-03 21:50

Defcon wrote:
> Hans første store hit kom i 1988 hvor han spiller overfor Alan Rickman

Bruce Willis

M<a>RK

Fra : Tybalt

Dato : 05-09-03 13:35

"Defcon" <wulff-jensen@mobilixnet.dk> wrote in message
> Hans første store hit kom i 1988 hvor han spiller overfor Alan Rickman

Bruce Willis??? Er han godt nok født i Tyskland.
Det må da være Die Hard, der er omtalt i dette hint..?

Fra : Per Moreau

Dato : 04-09-03 14:37

"Defcon" <wulff-jensen@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Er noget af en action-helt

Bruce Willis
Han er nemlig født d. 19 Marts 1955 i byen Idar-Oberstein som ligger
i Tyskland, byen ligger forresten i Rheinland-Pfalz, kreds Birkenfeld
(der var for ikke så længe siden noget om ham på tysk tv).

Fra : zcully

Dato : 03-09-03 23:06

> Han er født 19. Marts 1955 i Vest-tyskland

Bruce Willis...

/Zcully

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-09-03 23:16

Defcon wrote:

> Han er født 19. Marts 1955 i Vest-tyskland

Bruce Willis

(og spørg mig ikke hvorfor jeg ved det ved netop ham).

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Martin Moeller

Dato : 04-09-03 15:28

Defcon skrev:

> Han er født 19. Marts 1955 i Vest-tyskland

Bruce Willis

--
Martin Møller
"What is this? Bizarroworld?">

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 05-09-03 06:54

"Defcon" <wulff-jensen@mobilixnet.dk> wrote in message
> Han er født 19. Marts 1955 i Vest-tyskland

Bruce Willis?

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Martin Andersen

Dato : 06-09-03 08:00

Bruce Willis

Fra : Carl Drud

Dato : 03-09-03 22:23

Defcon <wulff-jensen@mobilixnet.dk> wrote:

> Hans første store hit kom i 1988 hvor han spiller overfor Alan Rickman

> [...]

Q. Does top-posting make sense?

Fra : Michael Skov

Dato : 04-09-03 00:40

bruce willes

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 04-09-03 21:13

Defcon skrev:

> Der kommer 10 HINTS... når du ved hvem det er smider du dit bud ind
> med "besvar"

Ah ... Det må være Bruce Willis!

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Er der en, der har koden til uendeligt liv?"

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-09-03 21:38

Peter Bjerre Rosa wrote:

> Ah ... Det må være Bruce Willis!

Det var sgu godt gættet allerede på det indlæg. Jeg var først med på
hint nummer 4.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Inger Marie Jakobsen

Dato : 13-09-03 21:53

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> wrote in news:bj86bo$7kd$1
@sunsite.dk:

> Ah ... Det må være Bruce Willis!

Var hans forældre tyskere? Hvad hedder han så "rigtigt"?

--ingermarie

Fra : Peter B. Juul

Dato : 13-09-03 23:41

Inger Marie Jakobsen <im_nospam@brunsgaard.dk> writes:

> Var hans forældre tyskere? Hvad hedder han så "rigtigt"?

Heinz Wilschensschtein

--
Peter B. Juul, o.-.o "Forget the glory. Now for rat where
The RockBear. ((^)) we draw soul together."

Fra : Inger Marie Jakobsen

Dato : 14-09-03 13:23

pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote in

> Heinz Wilschensschtein

Nå, der var nok en god grund til at han skiftede navn da han kom til
Amerika som jeg ikke lige kan gennemskue

--ingermarie

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 14-09-03 14:22

Inger Marie Jakobsen <im_nospam@brunsgaard.dk> skrev:

>Nå, der var nok en god grund til at han skiftede navn da han kom til
>Amerika som jeg ikke lige kan gennemskue

Peter tager gas på dig. Han er født på en amerikansk militærbase i
Tyskland og døbt Walter Bruce Willis. Hans mor hedder Marlene og
kommer fra Kassel, så man kan til nød sige, han er halvt tysk.
--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Inger Marie Jakobsen

Dato : 15-09-03 09:29

Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in

> Peter tager gas på dig. Han er født på en amerikansk militærbase i
> Tyskland og døbt Walter Bruce Willis. Hans mor hedder Marlene og
> kommer fra Kassel, så man kan til nød sige, han er halvt tysk.

Oh... Jaja da. Godt at jeg ikke fik et bruce-willis spørgsmål i Trivial
Persuit. Så ville jeg godt nok være blevet gal på Peter!

Tak for oplysningen!
--ingermarie