Slette overførelser i Safari ?
Fra : Karen Seiersen

Dato : 03-09-03 22:14

Hej med jer

Se ovennævnte, hvordan gør jeg dette og meget gerne enkeltvis.

Efter opdatering af Safari til 1.0 (ver. 85) kan jeg ikke dette mere
*øv* det har iriteret mig et stykke tid nu.

Nogen hjælp at hente ?

Gode tanker Karen

Fra : Jesper

Dato : 03-09-03 23:01

Karen Seiersen <vkSLET@DETTEbesked.com> wrote:

> [...]
>
> Efter opdatering af Safari til 1.0 (ver. 85) kan jeg ikke dette mere
> *øv* det har iriteret mig et stykke tid nu.

Desværre, det er alt eller intet. Man kan ikke slette individuelle
downloads i Safari.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : MacVilly

Dato : 04-09-03 14:16

In article <1g0qgbh.kle7o61g53fq0N%vkSLET@DETTEbesked.com>, Karen
> [...]

> Efter opdatering af Safari til 1.0 (ver. 85) kan jeg ikke dette mere
> *øv* det har iriteret mig et stykke tid nu.

Du kan vælge om overførsler skal slettes når Safari lukkes ned - eller
når overførslen er er sket - manuelt funktionen virker ikke.

Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Per Madsen

Dato : 04-09-03 14:52

> [...]

> Efter opdatering af Safari til 1.0 (ver. 85) kan jeg ikke dette mere
> *øv* det har iriteret mig et stykke tid nu.

Hvis du i "system præferencer" under "international" ændrer system
sproget fra dansk til engelsk kan du, efter at have logget ud/ind,
slette downloads fra Safari...ikke optimalt men sådan kan det altså
gøres

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

Fra : Anders Hedegren

Dato : 07-09-03 21:25

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> [...]
> sproget fra dansk til engelsk kan du, efter at have logget ud/ind,
> slette downloads fra Safari...ikke optimalt men sådan kan det altså

Ahh, det er derfor! Jeg fattede ikke hvordan en så elementær bug kunne
slippe forbi det ret store betaprogram. Apple er vist lidt slemme med
den type fejl, så vidt jeg husker kunne man heller ikke
control/højre-clicke på Dock'en i den første version af Jaguar på dansk.

--
Anders Hedegren
http://iceduck.com

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-09-03 09:24

> [...]

> sproget fra dansk til engelsk kan du, efter at have logget ud/ind,
> slette downloads fra Safari...ikke optimalt men sådan kan det altså

Man behøver ikke logge ud/ind, det er nok at quitte systemindstillinger
efter at man har ændret systemsproget, derpå quitte Safari og åbne den
igen. Så kan man!
MartinP

Fra : Karen Seiersen

Dato : 04-09-03 16:29

> [...]

> Efter opdatering af Safari til 1.0 (ver. 85) kan jeg ikke dette mere
> *øv* det har iriteret mig et stykke tid nu.

Tak for hjælpen jeg ser på det straks

Mange hilsner Karen