Sarson's venegar Malt
Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 03-09-03 21:47

Jeg har fået en flaske "The original Crosse & Blackwell Sarson's venegar
Malt" foræret.

Og jeg aner ikke hvad jeg skal bruge den til elelr hvordan.

Er der nogen her i gruppen der har et elelr flere forslag??

VH Pernille

Fra : Invader Zim

Dato : 04-09-03 01:22

Pernille Lauridsen wrote:
> [...]
>
> Og jeg aner ikke hvad jeg skal bruge den til elelr hvordan.
>
> Er der nogen her i gruppen der har et elelr flere forslag??

Det er vel bare en dyr og fin malt eddike?

-Invader Zim

Fra : Anders

Dato : 04-09-03 07:28

"Invader Zim" <hahanoyoudont@death.poo> skrev i en meddelelse

> Det er vel bare en dyr og fin malt eddike?
>
> -Invader Zim

....Hvilket jo ikke besvarer Pernilles spørgsmål om til hvad eller hvordan
den bruges...............

Englænderne bruger malteddike på deres fritter, derudover kan du bruge den
de steder, hvor du normalt bruger vineddike, f.eks til salatdressinger mm.

mvh
Anders

Fra : Invader Zim

Dato : 04-09-03 08:24

Anders wrote:
> [...]
>
> Englænderne bruger malteddike på deres fritter, derudover kan du
> bruge den de steder, hvor du normalt bruger vineddike, f.eks til

Det var jo ligesom min pointe at man bruger den som normal madeddike...

-Invader Zim

Fra : Mimi

Dato : 04-09-03 10:46

Hej Pernille

"Pernille Lauridsen" <pl@praxis-itNOSPAM.dk> wrote:
> Jeg har fået en flaske "The original Crosse & Blackwell Sarson's venegar
> Malt" foræret.

Der var du vel nok heldig!

> Og jeg aner ikke hvad jeg skal bruge den til elelr hvordan.

Det er klassikeren til fish & chips, du har fat i dér. Ikke særlig "fin",
men en god kvalitet engelsk madeddike. Fås i alle ordentlige supermarkeder i
UK for max en tyver flasken. Eddiken bruges ufortyndet på især friturestegte
og panerede madvarer. Smager rigtig godt på pomfritter (hvis man er til den
slags). Kan også fint rystes ud på salat - også uden olie. Den er rigtig
skarp i smagen - bare mums efter min mening!

God fornøjelse med den!

Mimi