Robbie Williams
Fra : Thomas

Dato : 03-09-03 20:47

Lige nu på P4 er der noget med Robbie Williams.
Netop nu er der et nummer, som Elvis Presley åbenbart
åbnede hans koncerter med...

Den starter med noget ala:

If you're looking for trouble...
Then you came to the right place....

(Samme melodi som De Nattergales "Man har da heller
ikke andet end bøvl med det centralvarme"...)

Nogen der ved hvad sangen hedder? Og evt. om den er
udgivet med Robbie nogen steder? (Den er ikke på nogen
af hans albums... Og jeg syntes heller ikke jeg har set den
som B-side nogensinde...)

Håber nogen kan hjælpe...

Mvh. Thomas

Fra : Thomas

Dato : 03-09-03 20:51

Lige et tillægsspørgsmål... Er der nogen der optager det?
Så vil jeg nemlig meget gerne låne/købe en kopi af udsendelsen.

Mvh. Thomas

Fra : Deigaard

Dato : 07-03-04 16:06

jepper. jeg har optaget det!!! jeg tror jeg har 4 video bånd med Robbie
koncerter...

http://www.kandu.dk/

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-09-03 21:08

Thomas wrote:
> [...]
> Then you came to the right place....
>
> (Samme melodi som De Nattergales "Man har da heller
> ikke andet end bøvl med det centralvarme"...)

Den hedder ganske simpelt "Trouble"

> Og evt. om den er
> udgivet med Robbie nogen steder?

Det aner jeg så ikke noget om.

Per --Ford Sierra 1,6 (S) 1987--
www.perbeer.ninja.dk - Formel 1 - mere end 2 GB video online
Nu med highlights fra 2002 og 2003 + meget mere

Fra : Deigaard

Dato : 07-03-04 16:09

Den er ikke udgivet med Robbie-fyren, han synger den bare i starten af
"The Robbie Williams show"

http://www.kandu.dk/