IMAP mail klient
Fra : Jonas Pedersen

Dato : 03-09-03 19:57

Hejsa

Jeg er på udkig efter en god og stabil IMAP klient til windows.

Hvad er der værd at gå efter?

Jeg har set lidt på OE og Eurodora. Nogen af disse to der kan anbefales?

//Jonas Pedersen

Fra : Tonny

Dato : 05-09-03 07:40

Vi benytter Mozilla 1.3.1 - 1.4. Det fungere perfekt. Vi har benyttet
Eudora men oplevede en del problemer med vedhæftede filer der ikke kunne
åbnes fra mailen.

Tonny

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 06-09-03 14:29

"Jonas Pedersen" <jonasREMOVE@chown.dk> posting:

>Jeg er på udkig efter en god og stabil IMAP klient til windows.

Opera?

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Palle Jensen

Dato : 06-09-03 17:50

Jonas Pedersen wrote in news:iid5jb.jdm.ln@80.199.15.16:

> Jeg har set lidt på OE og Eurodora. Nogen af disse to der kan
> anbefales?

Omend jeg ingen IMAP erfaringer har, kan jeg godt anbefale Eudora. Er
i øvrigt lige kommet i final på version 6.0.

--
Palle Jensen

Fra : Jonas Pedersen

Dato : 06-09-03 18:50

"Palle Jensen" <palle.jensen@galprofessor.com> wrote in message

> Omend jeg ingen IMAP erfaringer har, kan jeg godt anbefale Eudora. Er
> i øvrigt lige kommet i final på version 6.0.

Yep jeg har lige hentet 6.0 i final. Jeg prøvede først 5.2.1, men af en
eller anden gav den nogle trælse fejl når jeg brugte IMAP.
Jeg oplever dog ikke nogle af de problemer i 6.0. Virker faktisk udemærket.

//Jonas

Fra : Palle Jensen

Dato : 06-09-03 20:05

Jonas Pedersen wrote in news:no6djb.d48.ln@80.199.15.16:

> [...]
> men af en eller anden gav den nogle trælse fejl når jeg brugte
> IMAP. Jeg oplever dog ikke nogle af de problemer i 6.0. Virker

Yep.. For mig er det indbyggede spamfilter nyt, men virker fint.

Eneste fadæse Qualcomm har lavet er de pinlige nye ikoner de har
tegnet i en brandert

Heldigvis er det let at få de gamle igen.

--
Palle Jensen

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 07-09-03 10:05

Således skrev "Jonas Pedersen" <jonasREMOVE@chown.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Wed, 3 Sep 2003 20:57:21 +0200:

>Hejsa
>
>Jeg er på udkig efter en god og stabil IMAP klient til windows.

Becky <http://www.rimarts.co.jp/becky.htm> understøtter imap. Ud over
det er det en forrygende mailklient.

På Becky-maillinglisten hørte jeg desuden om Mulberry,
<http://www.cyrusoft.com/mulberry/>

som angiveligt skulle have en rigtig god imap-implementation. Til
gengæld skulle brugergrænsefladen være lidt alternativ. Jeg har dog
ikke prøvet den endnu.

Ellers er der også The Bat <http://www.ritlabs.com/the_bat/> .

Knud
--
Never test for an error condition you don't know how to handle.