Det kalder man sgi´flinke folk
Fra : OK

Dato : 03-09-03 20:48

Så skete det for første gang - jeg løb tør for benz på motorvejen 15 km syd
for Randers.
Pokkers, tænkte jeg. Der er godt nok langt at skubbe over 250 kg.
Jeg nåede kun lige at tænke tanken før der hodt en mand (i bil) og spurgte
om han kunne hjælpe. Han havde ingen benzin, men tilbød at køre mig til
Randers efter det, og tilbage til mc'en igen - på trods af at han skulle i
en helt anden retning. Utroligt at der stadig findes så flinke folk!!! En
omvej på over 40 km blot for at hjælpe en strandet motorcyklist.
Forklaringen er at han selv er ex motorcyklist og selv har prøvet at løbe
tør.
Så, MANGE TUSINDE TAK TIL ANDREAS der bor et sted nord for Randers.

Jeg fik dog ikke brug for at Andreas kørte mig tilbage.
Heldigvis kunne jeg i Randers ringe til svoger der tog tidligere fri fra
arbejde, for at køre mig ud til mc'en igen. Nu er det sådan at svoger kører
diesel, så jeg har netop indkøbt endnu en reservedunk (som nu står i svogers
bil da den ikke kan være på Honda'en). Så, også mange tak til svoger.

Denne historie vil jeg helt sikkert huske næste gang jeg ser en motorcyklist
i nød..............

Ole (med nytanket CB900, der skal have checket funktionen af
"reserve"-stillingen på benzinhanen).

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-09-03 20:10

Sådan skulle det også gerne være. Jeg holder selv når jeg ser en MC'ist i
nød.

--
Mvh.
Henrik