Hjælp. Denver trådløs...
Fra : Lars Bargmann

Dato : 03-09-03 18:11

Hej.

Jeg har et problem... Min søn sad og rodede med vores trådløse Denver
DDP-400 telefon. Det er sådan en billig en fra Føtex eller sådan noget...
Nu er den blevet sat på en eller anden indstilling, der gør at ligegyldigt
hvilken knap man trykker på, så ringer udyret op til 1 bestemt nummer... Der
står "Direct" i displayet...og jeg kan intet gøre for at få det væk??? som
sagt, så ligegyldigt hvad jeg gør, så ringer den op til det her
forudbestemte nummer??
Er der ikke en eller anden venlig sjæl der ved hvad man skal gøre???

Mvh.

Lars

Fra : Bent Andersen

Dato : 09-09-03 14:18

On Wed, 3 Sep 2003 19:11:01 +0200, "Lars Bargmann" <lars@bargmann.dk>
wrote:

> [...]
>forudbestemte nummer??
>Er der ikke en eller anden venlig sjæl der ved hvad man skal gøre???

Kære Lars.

Det står i manualen side 20, hvordan du deaktiver denne funktion.

Med mange venlige hilsener

TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
Bent Andersen
Lyd- og talekvalitet/
Fastnet, GSM, DECT, CT1 og PMR
www.cordless.ninja.dk
http://cordlessphones.dk3.com
http://cordlesstesting.dk3.com
********************************************************************************************
The struggle for non-"echo suppressor"-sound on DECT.
The struggle for non-"metallic"-sound on DECT.
The struggle for a longer and better range on DECT.
"Echo suppressor" is not neccessary on DECT phones in Denmark and
other countrires with a good regular networkning.
"Echo suppressor" depreciates the sound and talking quality on DECT
phones.
Metallic sound depreciates the sound and talking quality on DECT
phones.
The current DECT standards doesn't require an "echo suppressor" on
DECT.
Buy only DECT phones without an "echo suppressor".
Buy only DECT phones without metallic sound.
Make a demand to your DECT dealer and the DECT producers for clear and
pure DECT sound without metallic sound and without "echo
suppresor"-sound and with better and longer range.
The quality on DECT phones is still too bad and unacceptable.
The DECT producers still have to improve digital sound and range on
DECT phones.
*******************************************************************************************

Fra : Bent Andersen

Dato : 10-09-03 15:36

>Det står i manualen side 20, hvordan du deaktiver denne funktion.

Hej igen, Lars.

Hvis du ikke længere har manualen, vil jeg godt sende den til dig,
hvis du er interesseret.

Med venlig hilsen

TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
Bent Andersen
Lyd- og talekvalitet/Bruger og felttestforsøg
Fastnet, GSM, DECT, CT1 og PMR
Telefon: +45 23 62 18 65
E-mail: for_better_quality@dk2net.dk

Hjemmeside: