Nyt job!
Fra : Baloo

Dato : 03-09-03 17:30

Hejsa,
Se lige det her firma, de har da ngle gode stillinger:
http://www.abilities.dk/
Især denne her er spændende:
http://www.abilities.dk/Stillinger/090903-ts-1.pdf

Nogle andre der søger en sælger?

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 04-09-03 12:13

Baloo wrote:
> Hejsa,
> Se lige det her firma, de har da ngle gode stillinger:
> http://www.abilities.dk/

Næh, indlægget hører vist nærmere til i dk.opslag.stillinger. Og
stillingerne er da elendige, IMO...

> Især denne her er spændende:
> http://www.abilities.dk/Stillinger/090903-ts-1.pdf

Specielt /den/ lyder latterlig og man bliver snydt i hoved og røv, af det
firma. Det har jeg fra pålidelig kilde og jeg vil med det samme fraråde folk
at kontakte firmaet, da det er et fup-firma (har jeg fra pålidelig kilde).

> Nogle andre der søger en sælger?

Prøv dk.opslag.stillinger. Denne gruppe er ikke til stillingsopslag. I den
korrekte gruppe kan du måske også finde andre firmaer, der søger en sælger.
Ellers prøv jobsektionen i diverse aviser. Det bugner med den slags opslag,
ihvertfald der hvor jeg færdes. Årsagen er at jobbet som telefon-sælger er
et lorte-job og udskiftningen i branchen, fra folk der bliver trætte af
jobbet er lyn-hurtig (endnu et godt argument til ikke at søge stillingen).

Jeg har masser af egne erfaringer med den slags job og hvad angår
fup-telemarketing-firmaer, så eksisterer der også alt for mange af dem med
en elendig moral (jvf. indlæg omhandlende diverse annoncehajer osv)...

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : René Løweneck

Dato : 05-09-03 11:52

Hej Baloo !

"Baloo" <baloo@steamship.dk> wrote in message
> Nogle andre der søger en sælger?

Ja. Skriv en mail.

René Løweneck
www.lowesite.dk
LøweSite CMS - Styr din hjemmeside og få en spamfri webmail, - tilmed til en
fast fornuftig pris ! Kun 500,- pr.md.