Øv, Bilinspektionen "glemte" et a
Fra : Richard

Dato : 03-09-03 16:48

....som jeg havde arrangeret telefonisk for 5 uger siden for min gamle
fars bil. Og accepteret at køre 30-35 km til Helsinge efter, fordi
SB-medarbejderen dengang sagde, at det skulle afvikles inden 12/9, og
der ingen tider var i Storkøbenhavn før en gang sidst i oktober.

Da jeg ringede i dag og skældte dem huden fuld, var det pludselig i
orden, hvis synet trak ud over skæringsdatoen - helt op til 3 uger.

Utroligt, at det skal være nødvendigt at dobbeltchecke en
tidsbestilling, man får af en SB-medarbejder, der ikke laver andet hele
dagen; men det må på det *kraftigste* anbefales

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Rune Larsen

Dato : 03-09-03 17:12

Richard wrote:

> [...]
> SB-medarbejderen dengang sagde, at det skulle afvikles inden 12/9, og
> der ingen tider var i Storkøbenhavn før en gang sidst i oktober.

Får de så ikke bare en bøde for at være udeblevet fra synet?
Bastards! >:-/

/Rune

Fra : Richard

Dato : 03-09-03 21:37

Rune Larsen wrote:

> Får de så ikke bare en bøde for at være udeblevet fra synet?
> Bastards! >:-/

Jo, jeg regner med at få et gratis syn, nu hvor jeg har kørt 75-80 km
forgæves og brugt 2 ekstra timer på sagen. Er vel kun rimeligt

Fra : Michael

Dato : 03-09-03 18:35

træls oplevelse, den GB 500 ser godt nok fed ud, hvor meget er den ombygget,
det er meget sjælden model, eller hvad, kender du evnt til en som er til
salg???
MVH Michael

Fra : Hekto

Dato : 03-09-03 19:24

In article <3f56264e$0$32448$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Michael
says...
> træls oplevelse, den GB 500 ser godt nok fed ud, hvor meget er den ombygget,
> det er meget sjælden model, eller hvad, kender du evnt til en som er til
> salg???

http://search.ebay.de/search/search.dll?GetResult&st=2
&SortProperty=MetaEndSort&query=clubman&shortcut=4&siteid=77&ht=1
&currdisp=2&itemtimedisp=1&gcs=14&alist=a39,a6,a85,a38,a10238&a39=1947
&a6=%2D24&a85=%2D24&a38=%2D24&a10238=%2D24&from=R9

Eller oversat:

www.ebay.de søg på Honda Clubman

--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Richard

Dato : 03-09-03 22:03

Hekto wrote:

> Eller oversat:
>
> www.ebay.de søg på Honda Clubman

Eller "Honda GB500", "Honda GB-500" eller "Honda GB" (kan give
forskellige hits).

Fra : Richard

Dato : 03-09-03 22:02

Michael wrote:

> træls oplevelse, den GB 500 ser godt nok fed ud, hvor meget er den ombygget,
> det er meget sjælden model, eller hvad, kender du evnt til en som er til
> salg???

Tak, ja den er helt kæk ikke? - men slet ikke ombygget, sådan ser den
ud. Næsten, å billedet stod den helt standard på nær rustfri
udstødningsrør (matte), mini-blinklys (populære i D hvor den er hentet),
og spejlene var vist også anderledes.

Der er et nyere billede her, taget på et minitræf, det første danske
GB500-træf, i sommer. Det er skulpturparken i Tørskind Grusgrav og min
står forrest, bagest en anden dansk, ret modificeret, og en norsk med
halvkåbe, 320 mm forbremse og tunet NX650-motor:
<arvidl.tripod.com/GB-TREFF_063.jpg>

Jeg kender til 6 herhjemme, halvdelen i Brønderslev, og der er hele
tiden pæne eksemplarer til salg i Tyskland på mobile.de og eBay.de
foruden de andre brugtcykelsites. På grund af krisen er priserne gode i
år; du kan let finde en næsten som ny for 2.500 - 2.800 EUR. Denne blev
fx ikke en gang solgt for 2.400 sidste uge:
<cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2429617971&category=23034&rd=1>

eller ikke nåede højt nok bud (i USA, hvor den kommer fra, er prisen
oftest 3.5 - 5.0000 USD). Gode detailbilleder:
<cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&category=6708&item=2428874743

Reg.afgiften herhjemme baseret på 3 kendte vurderinger er ca. 21.5 kkr
for en 91'er som den hhv 23.5 for en 92'er med 12-15.000 km, så du
kommer af med mere end den vurderede handelspris, men det er en sjov og
rigtig velkørende cykel og selv i dag oftest i stand næsten som ny.

Skriv gerne direkte, hvis du er interesseret i mere end du finder her:
<lovik.tripod.com/Clubman.html>
<lovik.tripod.com/Clubman2.html>
<lovik.tripod.com/Clubman6-schottmeier.html>
<way.to/gb500>
<gb500.de> hhv <xbr.de>

Sæt . i stedet for punktum i min mail-adresse.

Fra : Hekto

Dato : 03-09-03 19:21

In article <bj52oe$qqi$1@sunsite.dk>, Richard says...
> [...]
> tidsbestilling, man får af en SB-medarbejder, der ikke laver andet hele
> dagen; men det må på det *kraftigste* anbefales

Ja, ja. Trøst dig med at du ikke blev sendt hjem med slidte bøsninger i
bageste bære arme (2 x 2200,-) Og tærede bremserør!
Bremserørene er gratis, for jeg havde 2 dage forinden fået brev fra
Fiat, at de ville kontrollere/udskifte dem p.gr.a. tæringer!! :0D

- elles var det blevet noget af en udskrivning, selv om det var galt
nok endda.

Fra : Richard

Dato : 03-09-03 22:06

Hekto wrote:

> Ja, ja. Trøst dig med at du ikke blev sendt hjem med slidte bøsninger i
> bageste bære arme (2 x 2200,-) Og tærede bremserør!

Nu var den til stort eftersyn i juni-juli; men man ved jo aldrig, hvad
den enkelte synsassistent går op i

Men jeg venter med at klage, til den er igennem. Den fornøjelse skal de
ikke ha'

Ja det var da surt på så ny en bil