Peak-counter i udu??
Fra : Ulrik Henneberg

Dato : 03-09-03 16:28

Er der andre der har problemmer med deres peak-counter, eller er det
bare hos mig?

Mvu. Ulrik
www.ulrikhenneberg.dk

Fra : jopa

Dato : 03-09-03 16:35

"Ulrik Henneberg" <ulrik.h@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Er der andre der har problemmer med deres peak-counter, eller er det
> bare hos mig?

Hejsa
Nu har dit ? jo ikke møj med HTML/CSS at gøre, men drop peak og få en
usynlig statistik evt www.zipstat.dk
eller hvis du er flink min http://johns-web.dk/pphlogger/dspSignup.php

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-09-03 22:56

"jopa" <jopa@c.dk> skrev
> Nu har dit ? jo ikke møj med HTML/CSS at gøre, men drop peak og få en
> usynlig statistik evt www.zipstat.dk

Den er efter min erfaring ikke mere stabil en peak.dk

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : jopa

Dato : 03-09-03 23:04

"Erik Ginnerskov" <egin@SPAMKILLoncable.dk> skrev i en meddelelse

> Den er efter min erfaring ikke mere stabil en peak.dk

Muligt, men i sin tid skrottede jeg den og prøvede zipstat, som var yderst
tilfredsstillende indtil han fik problemer med Hosting, hvorefter jeg lavede
min egen, som til gengæld er rigtig stabil hvis ellers min udbyder er det

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-09-03 23:34

"jopa" <jopa@c.dk> skrev

> [...]
lavede
> min egen, som til gengæld er rigtig stabil hvis ellers min udbyder er det

Nu kører Zipstat måske mere stabilt end for et halvt år siden?

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : jopa

Dato : 04-09-03 00:13

"Erik Ginnerskov" <egin@SPAMKILLoncable.dk> skrev i en meddelelse

> Nu kører Zipstat måske mere stabilt end for et halvt år siden?

Heju Erik
Zipstat har efter min mening altid kørt stabilt.
Problemet så hut jeg visker var at hans Hoster opsagde samarbejdet,
hvorefter han (zipstat) måtte finde ny.
Korreks mig hvis jeg husker forkert.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 03-09-03 16:42

Ulrik Henneberg wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Er der andre der har problemmer med deres peak-counter, eller er det
> bare hos mig?

Hvad er problemet?

Med venlig hilsen Lasse Jensen...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ulrik Henneberg

Dato : 05-09-03 05:55

On Wed, 3 Sep 2003 15:42:14 +0000 (UTC), Lasse Jensen
<lassejensen1@ofir.dk> wrote:

>Hvad er problemet?

Hardware-probs.

"Peak.dk havde onsdag d. 3. september beklageligvis et stort
hardwarenedbrud på hovedserveren og dette resulterede i nedetid for
hele Peak.dk en stor del af onsdagen.

Hovedserveren består nu af næsten 100% nye dele og derfor er
forventningen, at den vil være meget stabil fremover.
Det positive i hele dette forløb er, at performance er blevet
væsentligt forbedret med den nye hardware, hvilket du vil kunne mærke
når du er inde på http://www.peak.dk "

Prøver lige ZIP STAT men det ser mig noget uoverskueligt ud. Ved ikke
lige hvad jeg skal bruge alt det halløjse til.

Mvh. Ulrik
www.ulrikhenneberg.dk