[Xnews] killfilter problemer
Fra : Jane

Dato : 03-09-03 16:19

Jeg har et killfilter og problemet er at personen bliver ved
med at dukke op. Hvad pokker stiller jeg op? Hvad gør jeg
galt? Jeg kan se hun er i killfilteret, skal det aktiveres på
en eller anden måde? Den anden person i mit killfilter er
jeg sluppet helt for uden problemer, og jeg har gjort præcis
det samme med dem.

Jane

Fra : Rudi Stegen

Dato : 03-09-03 18:22

Hej Jane, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg har et killfilter og problemet er at personen bliver ved
> med at dukke op. Hvad pokker stiller jeg op? Hvad gør jeg
> galt? Jeg kan se hun er i killfilteret, skal det aktiveres på
> en eller anden måde?

Nu anvender jeg ikke killfilteret, da score.ini kan lave det samme plus
langt mere.
Indimellem kan nogle "smutte ud", fordi de enten skifter navn (hvis det
er navnet man scorer på) eller mailadresse (hvis det er denne man
scorer på).

Mit tip er at bruge Score.ini i stedet (lav evt. en genvejstast til
den). Et score på -9999 resulterer i det samme som at stoppe
vedkommende i killfilteret, og du kan tilføje alle de navne og
mailadresser, som personen optræder under, blot du husker et
dobbeltkolon i stedet for et enkelt efter "Score".

Eksempelvis:

Score:: -9999
From: kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak
From: Jane
From: en_anden_adresse@domain.tld
From: en _tredje_adresse@domain.tld
From: Jane Efternavn

- og fortsæt selv.

Uanset om det er "Jane" eller "en_tredje_adresse@domain.tld (etc.), der
optræder i headerens afsenderfelt, får indlægget et score på -9999 og
er dermed usynligt.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Jane

Dato : 03-09-03 18:45

Rudi Stegen skrev i <news:Xns93EBC4F4F8CAARudiStegen@dknews.tiscali.dk>:

> Nu anvender jeg ikke killfilteret, da score.ini kan lave det samme plus
> langt mere.

Takker for tippet. Jeg syntes også score er nemmere at bruge,
så det passer mig fint.

Jane