Godt program til TV Capture
Fra : BTH [2600]

Dato : 03-09-03 14:43

Skal bruges med et Medion MD5044

Link ?

Power VCR er ikke godt

Fra : K. Hansen

Dato : 03-09-03 21:35

Adobe Premiere. Lidt svært til at begynde med; er bygget op som avid100 og
de andre proffe programmer.

Mvh Carsten

Fra : Jesper

Dato : 04-09-03 18:46

Jeg er glad for windvr www.intervideo.com

Fra : BTH [2600]

Dato : 06-09-03 09:20

Jesper wrote:
> Jeg er glad for windvr www.intervideo.com

Det styrer

Fra : BTH [2600]

Dato : 07-09-03 10:02

BTH [2600] wrote:

> Det styrer

Hov... ja altså Windvd Recorder styrer

Fra : Henrik Sass Krag

Dato : 04-09-03 20:30

"BTH [2600]" <juiceSLET@juice.dk> skrev i en meddelelse
> Link ?

Jeg er meget glad for at grabbe med virtualDub....
http://virtualdub.sourceforge.net/

- Henrik -

Fra : -w

Dato : 04-09-03 23:45

"BTH [2600]" <juiceSLET@juice.dk> skrev i en meddelelse
> Skal bruges med et Medion MD5044

Jeg har samme kort og er rigtig godt tilfreds med FlyDS.

http://www.asvzzz.com/index.htm

> Power VCR er ikke godt

Nej vel

Fra : Thomsen

Dato : 07-09-03 08:59

Og så lige det allerbedste,winvdr ikke windvr..
http://www.artech365.com/winvdr/

Fra : Nørlev

Dato : 07-09-03 09:15

"Thomsen" <dsl41983@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Og så lige det allerbedste,winvdr ikke windvr..

Jeg har godt nok problemer med at lyden og billede ikke er synkroniseret,
når jeg grabber via WinDVR og mit Terratec Cinergy 600 kort.

Nørlev

Fra : Jesper

Dato : 07-09-03 10:01

"Nørlev" <1@noerlev.com> skrev i en meddelelse

> "Thomsen" <dsl41983@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg har godt nok problemer med at lyden og billede ikke er synkroniseret,
> når jeg grabber via WinDVR og mit Terratec Cinergy 600 kort.

Prøv at defragmentere din disk

Fra : Nørlev

Dato : 07-09-03 10:14

"Jesper" <Glem_det_sp@m.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at defragmentere din disk

Det har jeg prøvet, yderligere har jeg lige sat en ny disk i min computer.

Nørlev

Fra : Jesper

Dato : 07-09-03 15:04

> "Jesper" <Glem_det_sp@m.dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg prøvet, yderligere har jeg lige sat en ny disk i min computer.

Har du den nyeste WDM driver til dit tv kort? I starten havde jeg problemer
med sync. men ikke mere. Jeg ved ikke lige hvad jeg har gjort.

Jeg har:

Terratec cinergy tv 400 med de nysete drivere
Windvr 2.0
2 x 120 gb barracuda diskeAMD Xp 2200+

osv.

Det virker perfekt og med Relax og en Xbox lan mit tv ALT - det er for godt!
Jeg mener at kunne huske at det kun var på min dvd afspiller hvor filmene
var ude af sync. men det virker fint nu.

Fra : Nørlev

Dato : 07-09-03 15:16

> Har du den nyeste WDM driver til dit tv kort? I starten havde jeg
problemer
> med sync. men ikke mere. Jeg ved ikke lige hvad jeg har gjort.
>
> Jeg har:

Ja, jeg har de nyeste WDM driver, men måske er min version af WinDVR gamle,
det er nemlig den ,som var med, da jeg købte Terratec kortet. Der er tale om
version 2.0.

Nørlev

Fra : Jesper

Dato : 07-09-03 21:57

> [...]
gamle,
> det er nemlig den ,som var med, da jeg købte Terratec kortet. Der er tale

Det er den jeg bruger. Jeg har ikke et godt bud på en løsning :(

Du kan prøve at pille ved de dersens recording profiles. Tidligere optog jeg
med høj bitrate i mpeg2 og reencodede til mpeg1 i TmpgEnc