husqwarna
Fra : Frank

Dato : 03-09-03 13:10

hej i gruppen.
Er der nogen herinde der kan fortælle mig hvem der overtaget importen af
husqwarna reservedele efter fi motorcykler.
jeg går og leger med tanken om at købe en crosser til alle de stubmarker der
er i øjeblikket.

på forhånd tak for hjælpen.

Frank.

Fra : Jakob D

Dato : 03-09-03 14:54

"Frank" <xxx@xx.dk> wrote in message news:bj4lms$2ofg$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> husqwarna reservedele efter fi motorcykler.
> jeg går og leger med tanken om at købe en crosser til alle de stubmarker

Finn Ingemann i Sorø har igen importen af husqvarna, startende med 4004
modellerne.
Reservedele til maskiner fra før 4004 er købes igennem
V.S. Cross i Ringe på Fyn.
Mvh Jakob D
www.supermotard.dk

Fra : Bo Stilling Christia~

Dato : 03-09-03 15:03

Jakob D <dsl37505@vip.cybercity.dk> wrote in article
<bj4rov$2vno$1@news.cybercity.dk>...
> Finn Ingemann i Sorø har igen importen af husqvarna, startende med 4004
Han er tidlig ude

> Reservedele til maskiner fra før 4004 er købes igennem
> V.S. Cross i Ringe på Fyn.
Og ham her kommer til at hænge på reservedele en rum tid endnu.

Bo

Fra : Ronni Kristensen

Dato : 03-09-03 19:47

> Finn Ingemann i Sorø har igen importen af husqvarna, startende med 4004
> modellerne.

Hvorfor har FI overtaget importen igen?

--
Mvh Ronni
www.team-sneglefart.dk

Fra : Armand

Dato : 03-09-03 20:07

Ronni Kristensen <ronni@kristensen.tdcadsl.dk> skrev i en

Det har da lange udsigter hvis det ér dén årgang at han starter op med!

--
Armand.
(der IKKE regner med at opleve endnu et millenium)