Fed side med splittegninger over MC
Fra : Ole Jørgensen

Dato : 07-04-01 15:48

Jeg har fundet en fed sider hvor man kan finde splittegninger over mange
cykler
det er ret nemt gør følgende.....

gå ind på denne side
http://www.bikebandit.com/PartsBandit/
der vælger step 1 og vælger OEM Parts! og så vælger du årgang(step 2)
derefter vælger du Mærke (step 3) Så vælger du Model (step 4)
Og så går det løs her kan du finde tegninger og numre på de dele man skal
bruge
Smart ikke!!!

Ole J
XV700

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 07-04-01 19:47

"Ole Jørgensen" <icecool@surfpost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> derefter vælger du Mærke (step 3) Så vælger du Model (step 4)
> Og så går det løs her kan du finde tegninger og numre på de dele man skal

Det må jeg nok sige. Ganske Imponerende. Selv min gamle cykel er at finde,
Desværre har jeg problemer med at få vist tegningerne i min MS-explorer 5.0.
Den vises kun delvis. Når jeg scroller forvinder det meste af/ hele
tegningen.

Bent Erik Thomsen
Nær Ålborg
1980 Suzuki GS850GT

Fra : Ole Jørgensen

Dato : 08-04-01 09:09

Jeg har hentet et billedprogram der heder ACDSee på www.download.com
så var mit problem løst!!!!

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 08-04-01 12:26

"Ole Jørgensen" wrote:

> Jeg har fundet en fed sider hvor man kan finde splittegninger over mange
> cykler
Ærgerligt det kun er Amerikanske modeller, f.eks. kan jeg ikke finde min
ellers meget udbredte model, kun den lidt lignede Radian.

Er der ikke en Europæisk site der kan noget lignede, for konceptet er
fedt?

mvh
/Uffe
xj600 1986

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 24-04-01 16:07

Hej Uffe

XJ 600 fra 84-91 hedder FJ 600 i USA. Prøv den i stedet

--
Hilsen Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 - Tidligere XJ 600 '91

Fra : Palle Madsen

Dato : 08-04-01 18:11

"Ole Jørgensen" wrote:

> Jeg har fundet en fed sider hvor man kan finde splittegninger over mange
> cykler
> det er ret nemt gør følgende....

Der er også guldkorn at hente på www.buykawasaki.com - men selvfølgelig kun
for kawa modeller.