borebiller!!!!!!!
Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 03-09-03 13:00

Er her hjælp at hente!!!!!!!!!!!!

Er der nogen der har et godt råd mod borebiller, vi har en trappe der er
angrebet!!

Med venlig hilsen
Hanne

Fra : Niller©

Dato : 03-09-03 16:06

hejsa en søgning på google gav dette resultat så må i selv sortere:

http://www.dpil.dk/HTML/almbore0200.htm

http://vot.teknologisk.dk/3480,1

http://www.finnrasmussen.dk/borebiller/

http://www.skadedyrsguide.dk/

http://www.dantox.dk/skadedyr.htm

--
MvH
Niller©

Fra : Bo Christensen

Dato : 04-09-03 13:15

hej,
du skal købe noget boracol og smøre det på, (råd fra en byggesagkyndig)
husk hansker og maske og øjenbeskyttelse,
hvis du er fra fyn kan du få et skvat af mig, det skal nemlig fortyndes
kraftigt og er ret dyrt (jeg har en literflaske)
/bo