Søger andre Flash Communication Server bru~
Fra : peo

Dato : 03-09-03 10:54

Hejsa,

Jeg har kastet mig over Macromedias Flash Communication Server, og har
dermed fået kam til mit hår... Er der andre der føler på samme måde?

Lad os få en snak/chat, evt. et fælles møde istand hvor vi kan hjælpe
hinanden, og dermed øge vores viden.

Jeg lægger gerne lokaler (og evt. FlashCom Server til experimenter,
ex.) til.

Michael Peo
Swush.com
michael**antispam**@swush.com
(fjern **antispam**)

Fra : Bjerrum

Dato : 04-09-03 10:43

Hej Peo

Når vi kommer 14 dage længere frem vil jeg da godt være med på en lille
workshop ting.

Vi har arbejdet med Flashcom i et halvt årstid og har haft forskellige ting
oppe at køre, så det kunne da godt være at vi kunne hjælpe.

Søren
www.plugworks.net

Fra : Peo

Dato : 04-09-03 11:13

Det lyder godt.. Lad os afvente lidt og se om der er andre der er med på
idéen.

Peo