Siemens Gigaset 4010 " Comfort "
Fra : kim clausen

Dato : 03-09-03 10:44

Hej Venner
Jeg har lige købt en Siemens Gigaset 4010 Comfort
Jeg kan ikke rigtig udtale mig om hvor fed den egenlig er ....
for den virker nemlig ikke ordenlig

Se telf her :
http://www.electronica24.de/app/catalog?action=browseDetails&ProductID=4499

Jeg købte telefonen i tyskland, da der her var en besparelse
Men det ved jeg ikke lige helt om det var nogen særlig god idee
Jeg har nemlig fået af vide at Siemens Service Center
i Ballerup ( som iøvrigt ikke ved en skid

At denne udgave af siemens ikke er markedsført på det danske marked
og at den ikke kan køre på det danske telf net ..

Problemet er at jeg sagtens kan ringe ud
Men folk kan ikke ringe til mig !!!

Da siemens gigaset stort set har den samme indstillings menu
har jeg gjort som anført i manualen til Siemens gigaset 4015 Comfort

Se her :
http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,1046,DK_da_0_product%253AHO%252FTL%252FCL%252FGIGASET4015COMFORT%252Fdesc,FF.html

Er der en speciel indstilling til basen , for at den kan finde
håndsættet ??
Er der andre der har samme problem ???
Er det virkelig sandt at telefonen ikke passer til det danske marked
??
( Hos siemens AEG i München ) siger de telefonen passer Worldwide

Pleeaasse help
Det ser sgu eller´s ud til at være en fed telf.
Bare den nu også gad at virke

MVH
Kimo

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-09-03 14:55

"kim clausen" <webactor@yahoo.dk> wrote in message

> Se telf her :

http://www.electronica24.de/app/catalog?action=browseDetails&ProductID=4499

> Jeg købte telefonen i tyskland, da der her var en besparelse

Hvilken besparelsse? Så vidt jeg ved koster den 999 i computercity

> [...]
>
> At denne udgave af siemens ikke er markedsført på det danske marked
> og at den ikke kan køre på det danske telf net ..

Det er vist ikke helt rigtigt.. det er den med telefonsvarer som ikke sælges
i Danmark.

> Problemet er at jeg sagtens kan ringe ud
> Men folk kan ikke ringe til mig !!!

> Er der en speciel indstilling til basen , for at den kan finde
> håndsættet ??

Prøv at rod med ringetoner osv... problemet er nok at de tyske ringetoner er
anderledes. og telefonen derfor ikke finder ud af at telefonen ringer.

desuden virker vis-nummer ikke på de tyske modeller

Fra : kim clausen

Dato : 03-09-03 22:37

Hej Bjarne
tak for dit svar
Det var virkelig fedt at der bare var een der kendte den type
af Siemens ...

<< Hvilken besparelsse? Så vidt jeg ved koster den 999 i computercity

Jaaaa når du nævner den pris ( 999.- )
er jeg lige pludselig ikke så sikker på at min besparelse
er vanvittig

Jeg gav 93.- Euro
ekskl forsendelse

<<Prøv at rod med ringetoner osv... problemet er nok at de tyske
ringetoner er anderledes. og telefonen derfor ikke finder ud af at
telefonen ringer.

Jeg prøver lige at rode lidt videre
med de forskellige indstillinger ....

Det jeg har gjort nu er :

Jeg har døbt basen til ( base 1 )
Derefter har jeg fundet basen på håndsættet

Tilsidste anmeldet jeg håndsættet til
til basen ..... men men men..... med samme resultat
så før ..

Telefonen ringer ikke når
filk ringer ....

Men nu roder jeg lige videre og poster