Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
9700 pro & tv-out
Fra : Kim Larsen

Dato : 03-09-03 10:30

Hej i gruppen

Jeg har et 9700 pro baseret kort, men har problemer med at få TV-out til at
virke som jeg vil have det.
Når jeg vil se film via TV, så er jeg nød til at trække afspilleren over på
Tv'et, kan man ikke sætte det op til når man dobbelt-klikker på filmen, så
kommer kun filmen på TV ? Det kunne jeg med mit gamle Matrox.
Jeg har hentet det sidste nye drivere til kortet, men det er måske et
spørgsmål om opsætning som jeg ikke har forstået mig på.

Kim Larsen

Fra : Christian Spøer

Dato : 03-09-03 10:36

Jeg har et Radeon9500PRO, som jeg bruger til afspilning af film på tv'et.
Jeg skal også trække afspilleren over på tv'et. I mediaplayer vælger du bare
"fullscreen", og lader musen stå stille et par sekunder eller lign. så går
både markør og mediaplayer indstillinger væk, og det eneste du ser er
filmen.

Sådan virker det ihvertfald for mig...

Mvh
Christian Spøer

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-09-03 11:25

"Christian Spøer" <christian_spoer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> "fullscreen", og lader musen stå stille et par sekunder eller lign. så går
> både markør og mediaplayer indstillinger væk, og det eneste du ser er

Jeg kunne nu godt tænke mig at det virkede på den måde at når jeg
dobbelt-klikkede på en film, så blev den vist automatisk over på Tv'et, men
det er nok ikke noget der kan lade sig gøre, eller ?

Kim Larsen

Fra : Anders

Dato : 03-09-03 15:14

Jeg har et Radeon 9800 pro, men det er nok det samme...
Jeg har disablet tv'et som skærm og istedet har jeg aktiveret overlay, som
automatisk blæser mediastreams op i fuld skærm inde på fjernsynet.
Overlay kontrolpanelet kan tilgås inde i avancerede skærmindstillinger.

Anders