Prøveplader i Padborg.
Fra : Jesper Meincke

Dato : 03-09-03 09:50

Jeg skal til Tyskland og hente en MC, Hvordan er det med åbningstiderne
ved grænsen for lån af prøveplader. Har de åbent i weekenden.

Jesper

Fra : TheHobbit

Dato : 03-09-03 09:59

Grænsepolitiet i Padborg hører under Gråsten politikreds, her er deres
hjemmeside:

http://www.politi.dk/polkreds/29GRA.HTM

Den indeholder vist de åbningstider du skal bruge. Deres telefonnummer står
også på siden, så kan du da ringe og få en snak med dem. De er vant til at
smide prøveplader på MC'er og biler så de har hele arbejdsgangen på
rygraden!

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
+ Honda CBR600 F3V - 1996

- We who are about to die salute you -

Fra : Buck

Dato : 03-09-03 19:48

TheHobbit wrote:

> Grænsepolitiet i Padborg hører under Gråsten politikreds, her er deres
> hjemmeside:
>
> http://www.politi.dk/polkreds/29GRA.HTM

Grænsepolitiet vil højst sandsynligt henvise til enten Padborg Nærpoliti,
eller politiet i Flensborg for sådanne henvendelser...
/Buck (Der bor i Kruså)
CB 550 F1 '75
CZ 180 '01

Fra : TheHobbit

Dato : 03-09-03 10:01

PS: Du "låner" ikke prøveplade - du giver dem dit "Farzeugbrief" og 100 kr
så laver de et klistermærke med dato til dig (det tager 10-20 min). Når det
udløber så kan du smide det væk.

Stephan

Fra : S.G

Dato : 03-09-03 10:41

De har døgnåbent
Bare hav 100,- i kontanter, da de ikke tager dankort