Dainese pr. postodre?
Fra : Jonas Barfod

Dato : 02-09-03 21:18

Jeg har fundet en lækker Dainese jakke, men desværre koster den ca. 3.500kr
herhjemme.
Jeg har kigget på louis.de og enten er mine tyskkundskaber for ringe eller
også handler de simpelthen bare ikke med Dainese.
Er der nogen der kender en online-forhandler der sælger Dainese-tøj?

Mvh.
Jonas Barfod

Fra : Richard

Dato : 02-09-03 21:38

Jonas Barfod wrote:

> [...]
> også handler de simpelthen bare ikke med Dainese.
> Er der nogen der kender en online-forhandler der sælger Dainese-tøj?

Næ, men en sægning på motorradonline.de giver ni forhandlere, som du kan
prøve:
<www.motorradonline.de/sixcms/list.php?page=p_mrd_ad_suche&sv[vt][]=Dainese>

?Er du så sikker på størrelsen, at du tør købe jakken på postordre?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-09-03 08:15

Prøv lige at konfrontere din forhandler med det. Måske er han villig til at
lille afslag

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Armand

Dato : 03-09-03 15:49

Jonas Barfod <jonasba1@m2.stud.ku.dk> skrev i en
> [...]
> også handler de simpelthen bare ikke med Dainese.
> Er der nogen der kender en online-forhandler der sælger Dainese-tøj?

Jeg fik min Dainese-TK dragt(*) til omtrent 5.300,- kr under min ferie i
Italien i 2000, og mn cordura-jakke kostede ca. 1.300,-kr!
Stedet er en lille biks omkring Bibione, men trods forretningens lidenhed er
lageret kolossalt, og ka'len er ganske interesseret i postordre, så prøv at
forhøre dig på den gode gammeldags måde (pr. brev eller telefonisk) ved:

Auto Moto Shop di Buoso Z.
Via Strada Nuova 22/A
30021 Caorle (VE)
Tel. 0421/83442

(*):
se den på nakken af Lillefrøen på:
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=206

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 03-09-03 20:02

Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en

> Du kan også prøve hos http://www.sondel.co.uk

Ups!
Dainese "K" dragt !

Og Sondel kan fint være med på priserne!

--
Armand.

Fra : SVW

Dato : 03-09-03 18:48

Du kan også prøve hos
http://www.sondel.co.uk

Jeg ved ikke om de kan betragtes som billige.... så velfunderet i priser er
jeg ikke....

Steffen

Fra : Morten Christensen

Dato : 03-09-03 22:26

"Jonas Barfod" <jonasba1@m2.stud.ku.dk> wrote in message
> Er der nogen der kender en online-forhandler der sælger Dainese-tøj?

Yearp,
Prøv www.daineseonline.de - her kan du osse frit returnere hvis ikke du kan
lide farven eller størrelsen.

--