Andet multimedie
bentjuul 3670
Hjælp til photoshop job
Fra : Nielsen

Dato : 02-09-03 19:14

Hej i Gruppen.

Jeg har et billedet af en bold, i denne er der et hul så man kikker ned i den.
På inder siden af boldens væg skal jeg have et andet motiv indsat, så man
kikker ned på det igennem hulet. Jeg skal have fat i nogle filter måske noget
der minder om 3D. Jeg har Photoshop 7.01 UK

På forhånd tak

Mvh Ole

Fra : Thomas Madsen

Dato : 05-09-03 13:30

Nielsen skrev:

> Jeg har et billedet af en bold, i denne er der et hul så man
> kikker ned i den. På inder siden af boldens væg skal jeg have et
> andet motiv indsat, så man kikker ned på det igennem hulet.

Det er nu nok nærmere et 3D-program du har brug for så. Photoshop er
et 2D-program. Man kan opnå en vis form for dybde i Photoshop, men
lige præcis det du ønsker tror jeg ikke at du kan opnå med Photoshop
alene.

> Jeg skal have fat i nogle filter måske noget der minder om 3D. Jeg
> har Photoshop 7.01 UK

Texture mapping (eller wraping) skulle være muligt med f.eks. Three-D
Luxe Filter fra Andromeda.

<http://www.andromeda.com/info/series2up.html>
(Jeg har ingen erfaring med det plugin).

Madsen.