søges forhandler nolan
Fra : Michael

Dato : 02-09-03 13:45

Hejsa er nogen som kender en onlineforhandler af
nolan hjelme, og evnt Schubert, begge oplukkelige
MVH Michael

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-09-03 13:50

Hein-Gericke. Men send en mail direkte til Flensborgshoppen, så får du det
fragt frit.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-09-03 13:51

Og linket: www.hein-gericke.de

Fra : Michael

Dato : 02-09-03 15:02

de har da ikke Nolan og schubert eller hvad

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 02-09-03 15:16

"Michael" <ankerlund@oncable.dk> wrote in message
> de har da ikke Nolan og schubert eller hvad

Prøv at gøre dig den ulejlighed, at kigge på det link du fik!

Så svært er det heller ikke...

Fra : Michael

Dato : 02-09-03 16:45

undskyld

Fra : brobaek

Dato : 02-09-03 17:20

Louis.de har Schubert Concept (klaphjelm) på tilbud til ca. 2.000-2.300 kr.
(afhængig af farve).

Min kæreste og jeg har lige købt en hver (og er ovenud tilfredse)...

Mvh
Martin

Fra : Michael

Dato : 02-09-03 21:33

Hej igen jeg har hørt at Nolanen skulle være mere støjsvag end Schubert, ved
i noget om det ???
mvh Michael

Fra : Anders Thorup

Dato : 03-09-03 09:19

Michael wrote:
> Hej igen jeg har hørt at Nolanen skulle være mere støjsvag end
> Schubert, ved i noget om det ???
> mvh Michael
<SNIP>

Jeg kender ikke Nolan, men min egen Schubert Concept, er IKKE støjsvag!. Der
er meget vindstøj i den allerede ved 100km/t (nok til at det er generende,
hvis man skal køre en længere tur). Men derudover er jeg skam godt tilfreds
med hjelmen, og den indbyggede solbrille, er helt suveræn. Schubert har
iøvrigt også lavet en bedre/dyrer version med indbygget brille,, kan dog
ikke lige huske hvad den hedder,,, men den er hvist temmeligt pebret i
prisen.

--
MVH/ Best Regards
Anders Thorup

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 03-09-03 13:48

> [...]
> iøvrigt også lavet en bedre/dyrer version med indbygget brille,, kan dog
> ikke lige huske hvad den hedder,,, men den er hvist temmeligt pebret i

Jeg kan også godt skrive under på, at Schuberth Concept ikke er særlig
støjsvag.

Og Schuberth S1 er navnet på den nye. 449 euro hos Louis.de...

Fra : lejevalby@tiscali.dk

Dato : 03-09-03 08:26

> Hej igen jeg har hørt at Nolanen skulle være mere støjsvag end
> Schubert, ved i noget om det ???
> mvh Michael

N100 er _ikke_ støjsvag. Om den er mindre larmende end en shubert skal
jeg ikke kunne sige .....

/A