Radeon 64MB
Fra : Boris

Dato : 07-04-01 13:22

Hej NG.

Jeg sidder og roder lidt med tv-in på mit radeon 64MB grafikkort.
Men det undrer mi at lige så snart jeg vil gøre billedet større ( eks. fuld
skærm ) fryser maskinen eller genstarter???
Er der nogen der har en ide om hvorfor??
Jeg har downloadet Ati´s nyeste drivere!!!

Min PC:

Soltek SL-KV2-X
AMD TB 1200MHz
Radeon 64MB Grafikkort
SB Live
512 MCT PC133 SDRAM

Mvh. Martin.

Fra : RackBox

Dato : 08-04-01 20:27

Du kan sidde med et problem, der nok desværre er uløseligt: Dit motherboard
kører med VIA chipsæt. Og det kan ATI ikke lide. Jeg har i hvert fald STORE
problemer med mit kort, og har læst næsten alt, hvad der findes om det. Alle
(næsten) er enige med mig om, at der er problemer med Via og Ati..

Vh

RackBox

Fra : Frank Hahn

Dato : 08-04-01 20:36

Ehm.
Jeg har Asus A7V133 med TB 1000 og Radeon 64 VIVO.
Det fungerer udmærket her, via chipset (nyeste drivere) og
radeon nyeste drivere (fra ATIs hjemmeside, beta xx93)

/Frank

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 08-04-01 21:41

Lyder strange... jeg har også via chipset og Radeon 64 VIVO - uden
noget form for problemer, og det er både under WinME & win2k.

Har du undersøgt om du kører med den seneste version af din BIOS?

Mvh. Henrik