New York
Fra : Lise

Dato : 02-09-03 10:28

Hej

Er der nogen, der kender til god og forholdsvis billig overnatning i New
York city? Skal være der i 2 eller 3 uger, og så løber de 450 kr pr. nat
(som de hostels jeg har fundet på nettet koster) jo hurtigt op!

på forhånd tak

MVH Lise

Fra : Michael

Dato : 02-09-03 12:35

Hej Lise !

Når du skal til New York, så kunne du måske have fornøjelse af at se noget
om vor tur.
Selv om der er meget om kunst, så er der indtil flere gode fiduser:
http://www.rejse.michulla.dk/page7.html

God tur fra
Ulla og Michael

Fra : Søren Brix

Dato : 02-09-03 13:53

"> Er der nogen, der kender til god og forholdsvis billig overnatning i New
> York city? Skal være der i 2 eller 3 uger, og så løber de 450 kr pr. nat
> (som de hostels jeg har fundet på nettet koster) jo hurtigt op!

Hej Lise

Har du prøvet www.pricerunner.com

til booking af dit hotelværelse, der er vidst nogle herinde i gruppen der
har været heldige med den

mvh

Søren Brix

Fra : Henning Nielsen

Dato : 02-09-03 21:46

> Har du prøvet www.pricerunner.com

Jeg tror du tænker på www.priceline.com

Venlig hilsen
Henning

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 02-09-03 14:30

Hej Lise.
Da jeg var i N.Y. i marts fandt jeg ud af, at det er dyrt at bo overalt på
Manhattan, og at reservation i god tid (1 md. før) er nødvendig.
Jeg boede med kone + 2 teenager-unger på ét dobbeltværelse på nedenstående
Hotel som er et rigtigt godt hotel i den billige ende (rigtig god
morgenbuffet incl. i prisen).
http://www.bestwestern.com/prop_33112
10 min gang til Empire State, 15 min til Times Square, 10 min til 5.th
avenue.

God tur.
Mvh Niels

Fra : Lise

Dato : 02-09-03 21:29

Hej alle svarere

Tusind tak for svarene, alle meget brugbare!

Pricerunner.com ser rigtig god ud - ikke bare mht rejse!

MVH
Lise

--

http://www.cinemaonline.dk

Fra : Biker-Torben®

Dato : 11-09-03 16:40

"Lise" <lisesbrevkasse@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> York city? Skal være der i 2 eller 3 uger, og så løber de 450 kr pr. nat
> (som de hostels jeg har fundet på nettet koster) jo hurtigt op!

www.whitehousehotelofny.com/
Ligger centralt og er i hvert fald billigt med priser fra 27$ pr. nat...
Har ikke været der selv...

Hilsen
Torben

Fra : lcj snabela webspeed~

Dato : 11-09-03 22:12

On Thu, 11 Sep 2003 17:40:12 +0200, "Biker-Torben®"
<1uztem1uba02@sneakemail.com> wrote:

>"Lise" <lisesbrevkasse@hotmail.com> wrote in message

>www.whitehousehotelofny.com/
>Ligger centralt og er i hvert fald billigt med priser fra 27$ pr. nat...
>Har ikke været der selv...

Jeg har været der - det erbestemt ikke et familevenligt sted. Faktisk
et gammelt pensionat fra dengang masseindvandringen fandt sted omkring
det forrige århundredeskifte og som taget ud af Jacob Riis´s
fotografier. Det er med få undtagelser stadig med samme indretning
(sovesale med separat ruminddeling op til 2,5 meter).
Men det er billigt og der bor mange rygsækrejsende (og de få
tilbageværende bumser fra Bowery, men ikke på samme etage).
Og beliggenheden fabelagtigt, kun et pizzakast fra Little Italy (som
er lige så autentisk italiensk som min lokale pizzamand fra
Kurdistan), to stationer fra Chinatown, lige op ad Broadway osv. osv,

Lars