TV-out problemer - Intet signal
Fra : Brian Lund

Dato : 02-09-03 01:38

Radeon 9500 Pro (Saphire)

Hej, jeg har lige købt det kabel som var på tlibud i netto til 59 kr. - Jeg
satte det straks til, men jeg får intet billede... Jeg brugte den composit
adaptor der var med og prøvede på at køre igennem scart stikket på min
video...

Men efter jeg har installeret Windows 2000 ser det ud til at det ikke
virker, før kørte jeg windows ME, og det virkede fint... Jeg har også prøvet
med mit gamle kabel men der sker altså stadig intet :(

Når jeg er inde og se på displays menuen er der bare et rødt kryds over
stikket ved siden af hvor der står TV, altså at det ikke skulle være
tilsluttet :(

Brian

Fra : Gismo

Dato : 02-09-03 12:50

Brian Lund wrote:
> [...]
>
> Når jeg er inde og se på displays menuen er der bare et rødt kryds
> over stikket ved siden af hvor der står TV, altså at det ikke skulle

Har du prøvet tvtool ?
--
Gismo

Fra : Peter Jensen

Dato : 02-09-03 13:04

"Gismo" <stivnisse@[XXXX]hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har du prøvet tvtool ?

Med et Radeon kort ?
Tror ikke det bliver nogen succes
--
Peter J

Fra : Gismo

Dato : 02-09-03 13:26

Peter Jensen wrote:
> "Gismo" <stivnisse@[XXXX]hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Med et Radeon kort ?
> Tror ikke det bliver nogen succes

Vidste ikke det ikke virkede til radeon kort .. sorry

--
Gismo

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 02-09-03 12:57

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> crashed Echelon writing

> [...]
>
> Når jeg er inde og se på displays menuen er der bare et rødt kryds
> over stikket ved siden af hvor der står TV, altså at det ikke skulle

Jeg har været udsat for man selv skal "tænde" TV-Out i driveren.

Kører med Catalyst 3.2 og Control Panel 3.2

Egenskaber for skærm -> Indstillinger -> Avanceret -> Displays

Har du mulighed for at trykke på aktiveringsknappen for TV?

--
Bjarke Andersen

Fra : Brian Lund

Dato : 02-09-03 17:48

> Egenskaber for skærm -> Indstillinger -> Avanceret -> Displays
>
> Har du mulighed for at trykke på aktiveringsknappen for TV?

Ja, men jeg kan ikke trykke på den... Jeg ved ikke om det er fordi den
skriver den ikke er forbundet... For det gør den jo :(

Brian

Fra : Christian Spøer

Dato : 02-09-03 23:00

Prøv at eksperimentere med hvornår du sætter kablet i grafikkortet. Prøv før
du har tændt computeren, og prøv imens den er.

Mvh
Christian