Mosten Rainday 2003
Fra : Per Emborg

Dato : 01-09-03 23:52

Jeg har lige smidt nogen billeder af ræset og........... vandet
og............på

http://www.kvikteam.dk/DR/billeder.htm

Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk
Denne mail er testet af Norton Antivirus

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 02-09-03 08:30

"Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> writes:
> Jeg har lige smidt nogen billeder af ræset og........... vandet
> og............på
>
> http://www.kvikteam.dk/DR/billeder.htm

Hvordan gik det egentlig efter jeg var smuttet. Kom I ud at køre,
eller var der for meget sne og slud?

Jeg kørte ca. 1.5 time i regn på vej til Vejle... Og om søndagen fik
jeg også en halv times regn. Så nu er der vist ikke flere insekter på
kåben, eller dragten

Men kædesprayen blev på kæden! Silkolene Pro Chain kan anbefales...

--
Jesper
CBR600 - som ønskede det var maj igen...

Fra : Per Emborg

Dato : 02-09-03 16:49

Nix der blev ikke kørt mere drag den dag af betydning

ØV ØV ØV

--
Per Emborg med en X11 ræser der lige holder ca 5 mdr. pause