Ny NG-bruger
Fra : Crash Override

Dato : 07-04-01 12:21

Hejsa.

Puha.. jeg har ikke brugt NG's / usenet i årevis .. så jeg er lidt rusty ..
jeg vil bare lige se om dette indlæg ender i dk.snak.sexualitet uden at
lande i en eksisterende tråd.

mvh C/O

Fra : Hanne L

Dato : 07-04-01 14:49

Crash Override skrev i en meddelelse news:qFCz6.25798$o4.1554927@news010.worldonline.dk...
> [...]

> jeg vil bare lige se om dette indlæg ender i dk.snak.sexualitet uden at

Hej Crash Override

Det er ok at prøve af, om man stadig kan huske, hvordan man
skriver i en NG. Det skal bare ske i den rette gruppe, og det er
ikke dss (dk.snak.seksualitet), hvor du ellers er velkommen
til at deltage i debatterne.

Den rette gruppe er dk.test, hvortil der sendes opfølgning.

Venlig hilsen
Hanne L

FUT dk.test