ES elektro
Fra : Thim Jørgensen

Dato : 01-09-03 21:51

Jeg lavede en forespørgsel for ca. en uges tid siden vedr. et ladeproblem på
min minigixxer og blev anbefalet at køre maskinen ud til ES Elektro på
Kronborggade 5.

Det tog ham en halv time at finde fejlen (regulateren - ensretteren?), kanon
service og en ganske lille hyggelig butik han har! til og med til en
forholdsvis billig timeløn.

Tak for anvisningen og han kan klart anbefales

Thim
Minigixxer

Fra : Hans Paulin

Dato : 01-09-03 23:29

Thim Jørgensen wrote:

> [...]
> har! til og med til en forholdsvis billig timeløn.
>
> Tak for anvisningen og han kan klart anbefales

Schnabel rules!
Hans

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 02-09-03 07:01

> [...]
> ensretteren?), kanon service og en ganske lille hyggelig butik han
> har! til og med til en forholdsvis billig timeløn.

Hej Thim

Godt din gixxer kører igen.
Lav en anmeldelse til www.dmcn.dk

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-09-03 08:18

Han kan bare "det der"

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Denise

Dato : 03-09-03 13:09

"Thim Jørgensen" <fnatjo@sad.dk> skrev i en meddelelse

> Det tog ham en halv time at finde fejlen (regulateren - ensretteren?),
kanon
> service

Jeg var nede og hente ham op til Nørrebrogade da bakken lukkede. Jeg har
fortalt at mange her i gruppen synes han laver godt arbejde. Han fortalte,
at der jo kom en del der havde hørt om ham fra "internettet" Ikke at
han altså ved eller bekymrer sig om, hvad nyhedsgruppe altså er for noget

> og en ganske lille hyggelig butik han har

haha, noget som kun en mand vil kalde det - men han bedyrer dog, at han har
en støvsuger, selvom jeg ikke så nogen . Og sådan en vil jo også være
farlig at bruge, tænk hvad man kan komme til at støvsuge op af smådimser,
som man jo taber

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Steen Gruby

Dato : 03-09-03 21:40

On Wed, 3 Sep 2003 14:08:33 +0200, "Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk>
wrote:

Hej Denise.

> [...]
>en støvsuger, selvom jeg ikke så nogen . Og sådan en vil jo også være
>farlig at bruge, tænk hvad man kan komme til at støvsuge op af smådimser,

Det kan jeg godt uddybe lidt nærmere - kom aldrig i nærheden af en
elektronikfreak med en støvsuger.
Jeg har selv et "blødt" punkt med elektronik, og min hule ser ud
derefter - ikke fordi Lise billiger det, men sådan er det bare.
Forhistorien er følgende:
I starten af vort "parløb" boede vi i en lille lejlighed i Rødovre.
Der var ikke den store plads til min elektroniske foretagsomhed, men
et større garderobeskab kunne indrettes til værksted, så sådan blev
det.
Der var selvfølgelig langt mellem oprydningerne, men døren kunne dog
lukkes, så det ikke lige stak i øjnene.
En dag havde Lise fået ondt af mit roderi og havde fejet alle de små
dimser der lå på bordet ned i en affaldspose, støvsuget, vasket bordet
og sat en blomst samme sted.
Da jeg kom hjem fra jobbet ænsede jeg ikke blomsten eller den pæne
oprydning men fokuserede på de manglende dimser.
De var alle en del af et projekt jeg just havde gang i - svinedyre
komponenter jeg end ikke turde fortælle hende værdien af.
Joeh, posen var godt nok røget i affaldsskakten, så mig ned i
kælderen.
Desværre var skraldespanden tømt og komponenterne tabt for evigt.
Det affødte følgende overenskomst: Alt hvad der befinder sig bag døren
til min hule er "man's land", og hvis synet er for slemt kan døren
lukkes - udefra!
Og således er det stadig - 36 år senere.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Denise

Dato : 03-09-03 22:28

"Steen Gruby" <steen.gruby@(at)gruby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til min hule er "man's land", og hvis synet er for slemt kan døren
> lukkes - udefra!
> Og således er det stadig - 36 år senere.

Hihi, jamen sådan er det da stort set også her, selvom det drejer sin om en
computerfreak og derfor er "delene" noget større. Altså CD'rom - DVD'er,
harddiske, adskilte computere, irriterende skærme, kabler og ledninger
overalt. Det forhindrer mig da ikke i at ryste på hovedet og bede om en
oprydning, selvom det ikke virker. Men selv at begynde skal jeg nok holde
mig fra, for der er altså system i rodet, forstå det hvem der kan . Ja,
jeg får også beskeden, "du kan da bare lukke døren, hvis du ikke kan holde
ud at se det". Men forstår du, selv om man ikke ser rodet, så plager det jo
alligevel, for man ved det er der

Fra : Martin Sørensen

Dato : 03-09-03 22:36

> Men forstår du, selv om man ikke ser rodet, så plager
> det jo alligevel, for man ved det er der

Du støvsuger også bag sofaer og kommoder?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Denise

Dato : 03-09-03 22:51

"Martin Sørensen" <mos@FJERNlaxity.dk> skrev i en meddelelse

> Du støvsuger også bag sofaer og kommoder?
>
> --
> signing off.. Martin Sørensen

Selvfølgelig er der steder man ikke umiddelbart kan komme til. Og det plager
også hvad der kan være bagved, gys
Hilsen Denise