Placering af CHART boks
Fra : Stjerne

Dato : 01-09-03 21:50

Kan jeg få boksen fra Chart til at stille sig
nederst i højre hjørne af den firkant den er i ?

www.Star-Reptiles.dk

--
Webmaster
------------------

Fra : Stjerne

Dato : 02-09-03 12:43

Hmm forstod man ikke spørgsmålet ?

Eller er det umuligt ?

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 02-09-03 13:08

Stjerne wrote:
> Hmm forstod man ikke spørgsmålet ?

Jo, for at fortsætte din tabel-i-tabel kode, så skal du lave endnu en tabel i linien med
Her laver du en tabel med 1 kolonne og 2 rækker
den første række smider du dit indhold i
den sidste række højre stiller du og sætter charten ind i.

.... men for at være helt ærlig, så sortere jeg nogle gange dem fra der ikke har gidet at
validere deres HTML-kode hos W3C.

http://validator.w3.org/

At flytte charten i din kode, svare til at du beder om hjælp til at flytte et stuebord, og når
man så skal i gang, så er det umuligt at komme til for rod i stuen, på bordet og der hvor det
skal flyttes hen.

PS. For øvrigt ville jeg ønske at du var her, http://www.lazycat.org/postcards/tables.html

Hintzmann c",)

Fra : Stjerne

Dato : 02-09-03 13:26

> PS. For øvrigt ville jeg ønske at du var her,
http://www.lazycat.org/postcards/tables.html

> Hintzmann c",)

WHAT ???

Jeg bruger sgu da ik frames !!

Webmaster
------------------

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 02-09-03 13:35

Stjerne wrote:

> http://www.lazycat.org/postcards/tables.html

> WHAT ???
>
> Jeg bruger sgu da ik frames !!

Næ, for så havde jeg ønsket at du var her:
http://www.lazycat.org/postcards/frames.html

Hintzmann c",)

Fra : Stjerne

Dato : 02-09-03 13:38

> Næ, for så havde jeg ønsket at du var her:
> http://www.lazycat.org/postcards/frames.html

Og hvad mener du lige med det ?!

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 02-09-03 13:52

Stjerne wrote:

> Og hvad mener du lige med det ?!

Jeg mener det kun godt
og at du burde overveje at bruge CSS til at positionere dit layout fremfor tabeller.
Tabeller til positionering var noget man brugte i det forrige årtusinde.
I dag benytter vi CSS.

På det første postkort var der gode link, hvor du kan lære mere om CSS.

Men hvis du stadig ikke kan slippe de gamle tabeller, og stadig ikke validere din kode, så kan
det være skyld i at "man ikke forstod spørgsmålet"

Hintzmann c",)