Rust.. :o(
Fra : Anders Winther

Dato : 07-04-01 11:46

Hej NG,
Dette har sikkert været spurgt om mange gange før.. Men jeg spørger lige
alligevel..

På min XJ600S har jeg to chrom-udstødninger.. De er flotte når de er pudsede
og blanke.. Men på det seneste har jeg ikke gidet at pudse dem pga. det
dårlige vejr.. Men nu er der begyndt at komme rust i svejsningerne.. Hvad
kan jeg gøre for at fjerne/stoppe dette?

På forhånd tak!

Mvh.
Anders Winther
XJ600S '92

Fra : Adam Christensen

Dato : 07-04-01 12:43

"Anders Winther" <anders@cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> dårlige vejr.. Men nu er der begyndt at komme rust i svejsningerne.. Hvad
> kan jeg gøre for at fjerne/stoppe dette?

Det har alle dage været svært, grænsende til det umulige, at holde
svejsninger fri for rust. Det kræver regelmæssig vedligeholdelse -
altenativet er vel maling/lak.

Selv bruger jeg WD40 eller noget der hedder Motul Multi Protect til at
beskytte svejsningerne efter vask.

Og så er der jo ikke andet at gøre end at købe et Akrapovic-system, når den
originale potte falder af - MUMS!

--
Adam
SV650S (byvenlig med std.potter)

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 07-04-01 16:52

Adam Christensen <adam.christensen@framfab.dk> skrev i en

> Adam
> SV650S (byvenlig med std.potter)

HA !!!!!!!!!!!!! FATTIG RØV !!!!!!!!!!!!!!! ))))))))

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Adam Christensen

Dato : 07-04-01 18:56

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@image.dk> wrote in message

> Adam Christensen <adam.christensen@framfab.dk> skrev i en

Æv! Her gik jeg og troede at jeg kunne skjule mig bag støjforurenings- og
miljø argumenter. Busted...

--
Adam
SV650S (tam... og beskidt efter dagens møgv... ehh, regnvejr)