Aktiespil
Fra : F.Larsen

Dato : 01-09-03 19:57

Hej

Var inde for at melde mig til årets akiespil med børsen - men har droppet
det.

Sidste år kunne man deltage for 195,- uden at tegne abbonement på børsen og
det var gratis at deltage hvis man abonnerede på børsen.

I år vil de have 300,- uanset om man i forvejen abonerer på bladet eller ej.
I sidstnævnte tilfælde vil man så modtage børsen i 9 uger.

Jeg har sendt en klage til Børsen, håber andre vil gøre det samme ...

--
Flemming

Fra : MahPsx

Dato : 01-09-03 21:22

Hej,

> [...]
ej.
> I sidstnævnte tilfælde vil man så modtage børsen i 9 uger.

Jeg undrer mig også lidt over denne kraftige stigning. Jeg har været med
de seneste 4 år, men overvejer også at droppe det i år. Jeg kan
ikke umiddelbart finde nogen årsag til at det lige skulle stige med
50% i år - nogen der ved hvorfor?

Jeg kan se at det i år er TV2 der stiller web space til rådighed - er
der ellers noget samarbejde med TV2 i årets runde i form af indslag
om børsspillet i aften børsnyhederne f.eks.?

/MahPsx

Fra : F.Larsen

Dato : 02-09-03 20:46

"MahPsx" <mahpsx@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> de seneste 4 år, men overvejer også at droppe det i år. Jeg kan
> ikke umiddelbart finde nogen årsag til at det lige skulle stige med

Jeg modtog idag svar på min klage til boersen.dk over prisforhøjelsen, hvor
de skriver:

"Til gengæld for deltagergebyret har vi så øget præmiesummen med 40 pct. til
1,4 mio. kr. Desuden deltager abonnenter i en særskilt pulje, hvor der er
ekstrapræmier i form af rejser og digitalkameraer.

Du skal også være opmærksom på, at det er muligt at tilmelde sig spillet for
en kortere periode for kun 75 kr."

Egentligt er det selve aktiespillet der interreserer mig og ikke
"muligheden" for at vinde en masse ting (så kunne jeg jo købe en lotto kupon
istedet).

Det skal siges at hvis i forvejen var abonnent af børsen kostede det sidste
år 0,- at deltage - i år koster det så 300,-

Nå, men jeg er så ikke med i år -- ærgeligt !

--
Flemming