Q:Colin Mcrae 3 - køres som netværk ??
Fra : Valle

Dato : 01-09-03 18:47

Hej

Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig om det er muligt at køre internt
netværk med 3`eren ?, og hvordan hvis det er muligt.
Jeg kan se at man kan sætte tre joystiks til, men vil hellere køre det Pc
mod Pc, som man kan i 2`eren.

Pfh tak Jack Vallentin - Juelsminde.

Fra : "

Dato : 02-09-03 15:59

> [...]
> netværk med 3`eren ?, og hvordan hvis det er muligt.
> Jeg kan se at man kan sætte tre joystiks til, men vil hellere køre det Pc

Der er ikke inkluderet andet multiplayer i 3'eren end splitscreen -
sørgeligt men sandt.
Det lader til Codemasters fokuserer mere på konsolmarkedet, men de har
allerede fået svar på tiltale af PC ejere af CM3...

Fra : Valle

Dato : 02-09-03 18:02

Tak for hjælpen, nu behøver jeg ikke lede mere.

Jack V

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 06-09-03 21:17

> [...]

> Det lader til Codemasters fokuserer mere på konsolmarkedet, men de har
> allerede fået svar på tiltale af PC ejere af CM3...

Helt enig! Generelt synes jeg at CMR3 er en skuffelse (sammenlignet med
2'eren), og det er både i konsoludgaven (ps2) og til pc (har dem begge).

Jeg håber det bliver bedre i CMR 04 der skulle komme her i september
(til ps2+xbox). Desværre har jeg endnu ikke set noget der tyder på en
udgave til pc

/Jakob