Orgasme for kvinder er kopiering af mænds
Fra : Bo Warming

Dato : 01-09-03 18:22

> Nu er det sjældent at man under udløsning(sædafgang) for orgasme...Mange
> tror disse to ting er det samme.

For mig og for mange jeg kender sker de to ting ihvertfald samtidig og
opleves så identiske, som urinering og den lystfølelse som det giver at få
lettet spændingen i en overflydt urinblære.

Bøsser - som man kan have mistænkt for at ville opfinde og opreklamere noget
de har, og som andre ikke har, vil gerne tro på en særlig
prostata-stimulations-orgasme som kan gentages mange gange i timen, lissom
kvinders orgasme kan.
Bøsseorgasmen kræver ikke sæd - er finere - mere spirituel!

Jeg tror at kvindens orgasme, der jo ikke er vigtig for graviditetsopnåelse,
er så tillært som latter. Dvs ikke helt tillært - blinde ler, selvom de ikke
har hørt eller set andre le.

Men det kan undværes og sexlivet kan være perfekt uden orgasme - når man er
kvinde.

Psyken oplever optræk til klimax - som ved latter.

På et tidspunkt hvor hun føler sig værdsat og fornemmer at det er rette tid
i fællesritualet, lader hun udløsningen ske - oftest ret ubevidst styret,
ligesom grineanfald jo heller ikke er helt under viljens kontrol.

Nys har også lighed med latter og orgasme - der skal en fjer til for at
skabe 5 høns. En lille irritation og hvis tingene klapper så et befriende
nys.

En massagepige spurgtes af en kunde "Får du nogensinde orgasme?" Han mente
ved købesex.
Hun troede han havde kommende købsaftale i tankerne og ikke var generelt
nysgerrig, så hun svarede
"Så koster det ekstra"

" Sexlivet er i sig selv bedøvende ligegyldigt. Og selv om orgasme
kan være meget spændende, så er den hurtigt overstået. Det, mennsker bør
søge hos hinanden, er hensynsfuldhed, omsorg, poesi og ømhed - først og
sidst. Elsa Gress

" Sæd får succes hvis kvinden får orgasme. To engelske biologer, Robert
Baker og Mark Bellis, har opdaget, at hvis kvinden får orgasme lige før
eller inden for 45 min. efter mandens udløsning, beholder hun langt mere sæd
inden i sig, end hvis hun ikke havde fået orgasme. Forsøgene viser, at i de
perioder, hvor kvinden er utro, beholder hun mindre sæd fra sin
hverdags-partner inden i sig. Under stævnemøder med elskeren får hun
derimod hyppigere orgasme. De engelske forskere mener derfor, at orgasmen er
kvindens ubevidste middel til selv at vælge, hvem hun vil besvangres af.
Den amerikanske forsker Stephen Jay Gould mener, at kvinders orgasme har
lige så stor en funktion som mænds brystvorter og en blindtarm.
Illustreret Videnskab nr. 10/96.p26

" Den glæde, som en orgasme giver en kvinde, rangerer på hendes værdiskala
langt efter den, som hun får ved ata deltage i et cocktail party eller ved
at købe et par auberginefarvede lakstøvler. Esther Vilar

" Denne lille latterlige krampetrækning. Elsa Gress

One orgasm in the bush is worth two in the hand. Graffiti

Orgasme er som et svagt angreb af apoplexi. Demokritus

Trods årtusinders erfaring ved manden stadigvæk lige så lidt om kvinden
som maddiken om ferskenkerner. Norma Woods

Women are never disarmed by compliments
men always are.that is the difference between the two sexes
Kvinder er aldrig afvæbned af komplimenter mænd er altid
det er forskellen på kønnende Oscar Wilde

Hoh Women have intelligence; men have character and passion.
Nietzsche

Hoh Women love us for our faults.If we have enough of them
they will forgive us everything.even our intellects
Kvinder elsker os for vores fejl.hvis vi har nok af dem
de vil tilgive os alt selv vores intelligens Oscar Wilde

SPHoh Å forføre ens neste til en god oppfatning om en og senere
selv tro fullt og fast på nestens oppfatning. Hvem kan gjøre kvinnene et
slikt kunststykke etter?- Nietzsche

Hohhs For hvis hun begynder at sige sandheden, skrumper sikkelsen i
spejlet ind; hans livsduelighed formindskes.
Hvordan skal han blive ved at dømme, bringe kultur til de infødte, give
love, skrive bøger, klæde sig ud og holde taler ved middagsselskaber,
medmindre han kan se sig selv i dobbelt størrelse ved morgenmaden og
frokosten?Virginia Woolf citeret af H Lerner i Kvinders selvbedrag 1929

hohmk Hvis du vil elskes, vær elskelig. Ovid

ho

Bortset fra kønsorganerne, de sekundære kønskendemærkers og orgasmens
særpræg findes der ingen virkelige forskelle mellem mand og kvinde. Kate
Millett

hohsbHh Hør nu, søde Malle, sig mig Din Mening ganske oprigtigt! Er
det ikke en frivillig Sag om han vil gi'e de 250 eller ikke: jeg tvinger ham
jo ikke dertil?

Du tvinger vist Ingen til at gi'e Dig Noget, kjere Johan, dertil er Du
altfor ædel og uegennytting

..Og Skavanken, den behøver jeg da ikke at tale om?

Du veed jo slet ikke om Hesten feiler noget, Du troer det jo kun.Ja, ikke
sandt?

Jeg kan jo ikke se Dyret indvendigt! Godnat, Du er en sød Kone, Godnat!
Fritz Jurgensen

SPHok Through love, Women actually become what they appear to be in
the imagination of their lovers. Nietzsche

hok Women make fools of the spiritual men. And when, as men, they´ve
gone flop in their spirituality, they can´t pick themselves up whole any
more. So they just crawl, and die detesting the female, or the females, who
made them fall. DH Lawrence

hokl/hs Kysset er den mest oprigtige form for smiger. Anonym

SHhoklh No man has ever lived that had enough, / Of children's
gratitude or woman's love. William Butler Yeats

holøhs Kys er, hvad der er blevet tilbage af paradisets sprog.
Joseph Conrad

Homkh Kjønnene tar feil av hverandre. Det fører til at de egentlig bare ærer
og elsker seg selv (eller sitt eget ideal, for å uttrykke det noe
mildere -). Derfor ønsker mannen seg en fredsommelig kvinne, - men nettopp
kvinnene er vesentlig ufredsommelige, som kattene uansett hvor mye de har
øvd seg på å gi inntrykk av fredsommelighet. Nietzsche

Hos Jeg oplever clitoris-orgasmerne for "marxistiske, subjektorienterede
individualistiske lyst-oplevelser" og vaginal orgasmerne for "dionysiske
zen, buddhistiske lyst-oplevelser" Maria Damsholt

hos May I Feel Said He?-may i feel said he-(i'll squeal said she-just
once said he-it's fun said she)--(may I touch said he-how much said she-a
lot said he)-why not said she--(let's go said he-not too far said she-what's
too far said he-where you are said she)--may i stay said he-(which way said
she -like this said he-if you kiss said she)--may i move said he-is it love
said she)-if you're willing said he-(but you're killing said she--but it's
life said he-but your wife said she-now said he-ow said she--(tiptop said
he-don't stop said she-oh no said he)-go slow said she--(cccome? said
he-ummm said she-you're divine! said he-(you are Mine said she) -EE Cummings

> [...]
> Come on, la os elske
> sådan vildt og inderligt
>
> Han sagde:
> Åh, du er godt nok dejlig
> voksen sanselig og fri
>
> Og jeg kan bygge dig en udestue, stoppe dine strømper
> tænde varmen i gulvet, være rå og blød
> og jeg skal gerne lægge ryg til endnu en dametur
> rundt i manegen mens du hviner af fryd
> men gi mig lige et praj
> når vinden vender igen"
>
> - Steffen Brandt

One orgasm in the bush is worth two in the hand. Graffiti

Orgasme er som et svagt angreb af apoplexi. Demokritus

Sex er til af begynde med ganske tilokkende, men det, der tæller i længden,
er magt. Jiang Qing (hustru til Mao)

She deceiving, I believing;/ What need lovers wish for more?
Sir Charles Sedley

We don't love a woman for what she says, we like what she says because we
love her. Andre Maurois

Hos kvinden opstår lysten til at behage før trangen til at elske.
Ninon de Lenclos

After a personal quarrel between a man and a womean , the former suffers
chiefly from the idea of having wounded the other, while the latter suffers
chiefly from the idea of not having wounded the other enough. Thus she will
endeavour by tears, sobs and discomposed mime to make his heart even
heavier. Nietzsche

Women are a decorative sex.They never have anything to say, but they say it
charmingly. Oscar Wilde

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 01-09-03 18:35

LOL får du aldrig ondt i fingrene?

mvh.

Nikolai R. jensen

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 01-09-03 18:46

Nikolai R. jensen wrote:
> LOL får du aldrig ondt i fingrene?

Eller hånden ;)

mvh
Johan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-09-03 19:16

"Nikolai R. jensen" <ntrj@cvom.dk> skrev :

>LOL får du aldrig ondt i fingrene?

Når du svarer på et indlæg, så klip venligst i dine svar og svar
under det citerede.

Der er ingen grund til at citere omkring 295 linjer for at svare
med en linje.

Knud

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 01-09-03 19:21

LOL får du heller aldrig ondt i fingrene?

Fra : Henning

Dato : 02-09-03 16:20

Giraf
Nikolai R. jensen wrote:
> LOL får du heller aldrig ondt i fingrene?

Vær rar at følge en venlig henstilling om hvordan man
almindeligvis begår sig i usenettets debatgrupper.

Klip det væk, du ikke svarer direkte på og svar under det
du citere, det gør der rarere for alle parter at deltage, læse
og svare, at svare over et indlæg, svarer til at spille jeopardy.

Hvilket dyr planteædende dyr har en lang hals og erplettet?

MVH
Henning