Outlook smider vedhæftedet filer bort.
Fra : Henrik Absalon

Dato : 01-09-03 12:56

Hejsa

Min outlook 2000 smider vedhæftedet filer væk.
den skriver : Outlook har blokeret adgangen til følgende potentielt usikre
vedhæftede filer : så kommer fil navnet her.

Hvordan få jeg den til at stoppe med det ?

Mvh. Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-09-03 13:15

"Henrik Absalon" <ha@danlamp.dk> skrev :

>Min outlook 2000 smider vedhæftedet filer væk.
>den skriver : Outlook har blokeret adgangen til følgende potentielt usikre
>vedhæftede filer : så kommer fil navnet her.

Sæt denne ind i en tekstfil og omdøb den til *.reg. :

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\9.0\Outlook\Security]
"Level1Remove"="zip;exe;rar;html"

Du kan se hvad den tillader og du kan selv tilføje/fjerne andre.

Klik her på filen og oplysningerne er tilføjet
registreringsdatabasen.
Genstart.
--
Knud

Fra : Jesper A.

Dato : 09-09-03 12:48

Hej,

Kan man sætte sikkerheds niveauet til Level 2 så alle filer tillades, med en
anden streng
end den der er oplyst ?
På forhånd tak.
Mvh. Jesper Andersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-09-03 17:33

"Jesper A." <jra@post2.tele.dk> skrev :

>Kan man sætte sikkerheds niveauet til Level 2 så alle filer tillades, med en
>anden streng
>end den der er oplyst ?

Kan jeg desværre ikke hjælpe med.

med venlig hilsen