Søges: Rejsekammerater til Dimmu Borgir & ~
Fra : Kong Kent

Dato : 01-09-03 09:55

Hej dk.kultur.musik

I uge 40 er der en tirsdag d. 30. september, og her spiller DIMMU BORGIR og
HYPOCRISY i Markthalle i Hamburg. Billetterne koster sølle 140 kr. i
forsalg, og derfor har jeg tænkt mig at lukke gasspjældet op for min Toyota
Carina E 2.0 GLi, og sparke riskogeren til Hamburg til en aften med melodisk
black metal :)

Min kæreste og jeg okkuperer halvdelen af bilen, men der er fint plads til
to yderligere personer. En sådan tur koster to tankfulde benzin alt i alt
(ca. 800 kr. alt efter hvor vi tanker), så hvis du har 200 kr. (benzin) +
140 til en billet, så må du meget gerne rette henvendelse på
kent(a)f1journal.com, for så brager jeg altså ned gennem Jylland tirsdag d.
30. om eftermiddagen.

Jeg mangler to rejsekammerater der kunne tænke sig at se Dimmu Borgir og
Hypocrisy live. Er du frisk? :)

Billetter bestilles og købes så snart vi er fuldt hus (fire mennesker).

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Kong Kent

Dato : 03-09-03 09:57

Kan da lige lokke med, at jeg i dag har fået den nye skive med Dimmu Borgir
der hedder "Death Cult Armageddon", og den holder skam stilen. Det er stort,
pompøst, melodisk og fremfor alt: fuckin' black metal!! Jeg glæder mig nu
endnu mere til at komme derned, så hold jer ikke tilbage.

Jeg skal fan'me bruge to rejsekammerater til at holde bagsædet vedlige! :)

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com