Palmesøndag verse de la diablo
Fra : palle jensen

Dato : 07-04-01 10:36

Jeg har lagt søndagens bibeltekster og et digt af mig ind på:
http://nav.to/artpallefinn

Palle Jensen

Fra : Chokmah

Dato : 10-04-01 00:25

"palle jensen" <palle66@worldonline.dk> wrote in message
> Jeg har lagt søndagens bibeltekster og et digt af mig ind på:
> http://nav.to/artpallefinn

det er simpelthænd en lorte side .. kan du ikke finde et sted at oploade
dine guld korn subnet f.eks hvor skærmen ikker er evd at eksplodere i bander
reklamer og lort ?
MvH
Chokmah

Fra : Live4Him

Dato : 10-04-01 12:03

"Chokmah" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> det er simpelthænd en lorte side .. kan du ikke finde et sted at oploade
> dine guld korn subnet f.eks hvor skærmen ikker er evd at eksplodere i
bander
> reklamer og lort ?
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Udvis venligst lidt mere respekt for andres arbejde.Og når du krydsposter,
så sæt opfølgning til højst EN gruppe. Tak.

jørgen.

Fra : Niels Steg

Dato : 10-04-01 14:12

"Live4Him" <au_536@lite.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Udvis venligst lidt mere respekt for andres arbejde.Og når du
krydsposter,
> så sæt opfølgning til højst EN gruppe. Tak.

Den skulle vist have været til Palle der startede krydspostningen, ikke
sandt?

Niels

Fra : Live4Him

Dato : 10-04-01 18:39

"Niels Steg" <niels.steg@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Den skulle vist have været til Palle der startede krydspostningen, ikke
> sandt?
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Jeg var ikke opmærksom på at det var Palle der startede krydspostningen -
undskyld.

jørgen.

Fra : Kjaer

Dato : 11-04-01 00:31

> [...]
>
> det er simpelthænd en lorte side .. kan du ikke finde et sted at oploade
> dine guld korn subnet f.eks hvor skærmen ikker er evd at eksplodere i

Palle Jensen svarer ikke på noget overhovedet! Han tror det her er en
reklamegruppe.
villy

Fra : palle jensen

Dato : 11-04-01 09:32

> From: "Kjaer" <villykn@greennet.gl>
> Newsgroups: dk.livssyn.kristendom
> Date: Tue, 10 Apr 2001 20:30:37 -0300
> Subject: Re: Palmesøndag verse de la diablo
>

> "Chokmah" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> bander
>>

> Palle Jensen svarer ikke på noget overhovedet! Han tror det her er en
> reklamegruppe.
> villy

Jeg vil gerne svare. Jeg håbede dog på at jeg kunne svare på respons vedr
indholdet af den tekst jeg henviser til, som jeg selv finder er en
helvedesbeskrivelse. Men at min side totalt set er en lorteside synes jeg
ikker tilfældet. Jeg prøver at vise livets skønhed men og hvor stor en
lidelse det kan indebære for mange.

Jeg har netop bestilt et webhotel så siden bliver fri for de reklamer som
også iritere mig.

palle jensen

Fra : Andreas Falck

Dato : 11-04-01 10:14

"palle jensen" <palle66@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvor stor en lidelse det kan indebære for mange.
>
> Jeg har netop bestilt et webhotel så siden bliver fri for de

Hej Palle.

Det ville være supergodt dersom du, hver gang du poster et link til en
artikkel eller andet på din hjemmeside, lavede en kort beskrivelse af
det du gerne ville have vi skulle læse eller se.

Der er nok ikke så mange der vil klikke på et link, hvis man ikke på
forhånd kan se lidt om hvad man risikerer at udsætte sit øje for!

Med venlig hilsen Andreas falck - ICQ 108 480 093
--
Hvem er det sande Israel? - Hvad er sand tungetale? -
Hvem er Antikrist? - og mange andre artikler!

Fra : palle jensen

Dato : 11-04-01 12:05

> [...]
> --
> Hvem er det sande Israel? - Hvad er sand tungetale? -
> Hvem er Antikrist? - og mange andre artikler!

Tak Andreas

Du har ofte været mig en støtte, og jeg er taknemmelig for din eksistens.
Jeg skal prøve at forbedre mig, selv om jeg har utrolig svært ved det, og
jeg synes det er meget svært at overholde den gyldne regel.

Når jeg laver en fotoreportage fra Rumænien kan jeg meget let risikere at
overtræde menneskerettighederne, som gælder for os alle og jeg vil ændre min
hjemmeside til kun at vise fotos af naturen.

Jeg kan næppe afholde mig fra at skrive en kommentar til søndagens tekst,
selv om en prædiken kan være ligeså radioaktiv som et akraftværk.!

Som kunstner :) tillader jeg mig lidt af hvert, men det er en meget svær
balancegang og jeg er glad for at nogen reagerer når jeg er gået over
stregen.

I morgen er det skærtorsdag. Det betyder at nadveren er i focus i en
prædikentekst. Men det er den hver gang der holdes gudstjeneste. En prædiken
på nettet kan aldrig blive det levende ord som en præst bærer frem hvor der
er mulighed for øjenkontakt.

Nadverens budskab er: Du og jeg er tilgivet.

Påskedag kan vi glæde os over at Kristus er opstanden, og som han opstod
skal vi opstå.

Glædelig påske til alle og tak for revselse. Uden den kan vi jo ikke
forbedre os.

palle

Fra : Andreas Falck

Dato : 11-04-01 12:42

> [...]
> eksistens. Jeg skal prøve at forbedre mig, selv om jeg har utrolig
> svært ved det, og jeg synes det er meget svært at overholde den

Jamen hvis du blot skriver en kort tekst om indholdet, budskabet, i
det link du poster her til gruppen, har du overholdt "den gyldne
regel", så enkelt er det faktisk.

> [...]
> risikere at overtræde menneskerettighederne, som gælder for
> os alle og jeg vil ændre min hjemmeside til kun at vise fotos af

Jeg har været inde at kigge lidt på bl.a. din fotoreportage fra
Rumænien, og der er da intet der som kan stride mod
menneskerettigherne, så vidt jeg kan se. Så bliv da endelig ved med at
lave den slags fotoreportager. Nu holder jeg selv meget af Rumænien og
har været der en del gange efterhånden. Et smukt land, om end stadig
lidt fattigt, og pragtfulde mennesker. Og så har jeg oplevet en stærk
krsten tro blandt mange rumænere.

> Jeg kan næppe afholde mig fra at skrive en kommentar til søndagens
> tekst, selv om en prædiken kan være ligeså radioaktiv som et
> akraftværk.!

Det skal du da sandelig heller ikke holde dig fra. Blot vil det være
helt fint, dersom du lige kort gav en præsentation af dit budskab i di
n tekst til søndagens tekst. Det er egentlig alt vi beder dig om.

> Som kunstner :) tillader jeg mig lidt af hvert, men det er en meget
> svær balancegang og jeg er glad for at nogen reagerer når jeg er
> gået over stregen.

Den eneste måde man kan sige, at du er gået over stregen, er ved ikke,
i nogle få sætninger, at præsentere hovedbudskabet, hovedindholdet, i
det du henviser til på din hjemmeside. Så bliv endelig ved med at lave
dine kommentarer til dagens prædikentekst, men husk lige at give en
kort præsentation af de tanker du har lagt i den artikkel du henviser
til.

> Glædelig påske til alle og tak for revselse. Uden den kan vi
> jo ikke forbedre os.

Nu var det nok ikke egentlig tænkt som nogen "revselse" fra min side,
men blot en hjælp til at du kan kommunikere dit budskab bedre ud til
os andre her i gruppen.

Og også ønsket om en god påske til alle, skal lyde herfra.

Fra : palle jensen

Dato : 14-04-01 15:49

> [...]
> dine guld korn subnet f.eks hvor skærmen ikker er evd at eksplodere i bander

Det er ikke en "lorteside" og skærmen eksploderer ikke hvis du slår java og
javascript fra på din browser. Subnet giver ikke megen plads når man har
mange billeder på sin side, men det gør fortunesity.

Glædelig påske til alle

Palle Jensen