Billig glasvæv
Fra : Carsten

Dato : 01-09-03 05:14

Hej i NG.
Hvor køber jeg det billigste 2. sort. glasvæv - ugrundet.
Jeg skal bruge meget og er derfor interesseret i at finde det billigste
sted.
M.v.h.
Carsten

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 01-09-03 22:34

On Mon, 1 Sep 2003 06:13:33 +0200, "Carsten" <try.to@guess.who> wrote:

>Hej i NG.
>Hvor køber jeg det billigste 2. sort. glasvæv - ugrundet.
>Jeg skal bruge meget og er derfor interesseret i at finde det billigste
>sted.

Hvor meget - og hvad betragter du som billigt (og hvor skal det
leveres?)

Fra : Henrik Jensen

Dato : 01-09-03 22:53

> [...]

>Hvor køber jeg det billigste 2. sort. glasvæv - ugrundet.
>Jeg skal bruge meget og er derfor interesseret i at finde det billigste

Nu vi lige er ved det.
Hvor stor er forskellen egentlig på 1. og 2. sortering?
Og kan det bedst betale sig at købe forgrundet?

/Henrik

Fra : Carsten

Dato : 02-09-03 21:24

Jeg skal ikke bruge grundet væv. Det skal ikke op på væggen, men ned i
jorden. Længere forklaring gider jeg ikke.
2 sortering fordi det skal i jorden. Jeg er ligeglad med, om strimlerne er
snor lige - om så jeg sparer 20 øre pr meter tager jeg det med.
Jeg skal have ca 100 meter.
Jeg kan godt selv hente det.
M.v.h.
Carsten

Fra : per.j

Dato : 03-09-03 12:49

Hejsa

Du kan prøve Jem og Fix. Der køber du ruller med 50 Meter. Tror det koster
Ca. 4 - 5 Kr. Pr. meter.

Mvh. Per

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 03-09-03 18:34

On Tue, 2 Sep 2003 22:23:47 +0200, "Carsten" <try.to@guess.who> wrote:

> [...]
>2 sortering fordi det skal i jorden. Jeg er ligeglad med, om strimlerne er
>snor lige - om så jeg sparer 20 øre pr meter tager jeg det med.

De fleste farvehandlere sælger 2. sortering til 3,20 + moms/meter - du
kan sikkert få lidt rabat på et par hele ruller. Man skal op i noget
større kvanti (x20-50) for at få prisen ned i det halve.

KS